اختصاصی/صفیر گیلان؛علیرضا علیدوست رئیس شورای شهر فومن در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر فومن که با حضور محمدی شهردار فومن برگزار شد از پیگیری همکاران شهردار ی در زمینه فعالیت حوزه شهرتقدیر نمود و گفت:تشکر می‌کنیم از شهردار فومن که علیرغم اینکه تمام مشکلات مبتلابه بوجود آمده است شهر و شهرداری را اداره می‌کنند. […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛علیرضا علیدوست رئیس شورای شهر فومن در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر فومن که با حضور محمدی شهردار فومن برگزار شد از پیگیری همکاران شهردار ی در زمینه فعالیت حوزه شهرتقدیر نمود و گفت:تشکر می‌کنیم از شهردار فومن که علیرغم اینکه تمام مشکلات مبتلابه بوجود آمده است شهر و شهرداری را اداره می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از حضور رسانه ها تاکید کرد؛رسانه در انعکاس اخبار شهرداری و شورا مصلحت شهر  را مد نظر قرار دهند و با خبر نظم شهر را به هم نزنندو شهر را با خبر خود بسازند نه اینکه با بازی کلمات شهروندان را  دغدغه مند کنند زیرا خبر و قلم شریف است و به هر سمتی نبایدبچرخد و برنگار مصلح جامعه است!!!

وی شورا را امانت  دست اعضای شورای شهر واند و گت:شورا  نه میراث و نه جنگ و نه دعوا است بلکهشورا و شهردار حرف و رفتار و نطقی برای گرفتن حق  شهروندان است.

علیدوست تاکید کرد؛سعی کنیم تا  مشکلات حل شود زیرا ما مرجع قانون هستیم پس عامل قانون باشیم.

وی افزود: مسایل مالی درخصوص شرکت پیمانکار نیروهای شرکتی همچنان مطرح است و سعی داریم از طریق مجاری قانونی و قضایی پیگیری گردد

رئیس شورای شهر فومن اظهار کرد:فصل بارش نزدیک است و سعی شود شهرداری تمهیداتی نماید تا شاهد آب گرفتگی و سیلاب نگردیم.

سندی؛شورایی که همکاری نمی کند لطفا شهردار اقدام کند و مطرح کند زیرا  عضو شورایی که قدمی با شهردار برای دادن حقوق پرسنل برنداشت یعراضی به همکاری نیست .

گفتنی است؛ شرکت چابک که پیمانکار جدید نیروهای شرکتی شهرداری فومن شده است با ۲۰ درصد افزایش حقوق و با عیدی و سنوات جمعا ۵۱۵ میلیون تومان قرارداد دارد و شرکت قبلی بدون افزایش و… جمعا ۶۵۰ میلیون تومان قرارداد داشت.

تهیه و تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری