به گزارش صفیر گیلان  ، محمدرضا محسنی صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال جدید تحصیلی در دبیرستان فجر این شهرستان با اشاره به همزمانی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس افزود : ۸ سال دفاع مقدس یادآور رشادت ها و […]

به گزارش صفیر گیلان  ، محمدرضا محسنی صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال جدید تحصیلی در دبیرستان فجر این شهرستان با اشاره به همزمانی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس افزود : ۸ سال دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاورمردی های ملت انقلابی ایران است.

IMG_5024

فرماندار شهرستان شفت فرارسیدن سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را به دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان شفت تبریک گفت و افزود : خاضعانه و خالصانه بر دست معلمان که سرمایه های انسانی کشور بوده و در پرورش آینده سازان ایران اسلامی تلاش می کنند  بوسه می زنم.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه های یک کشور نیروهای انسانی آن است اظهار کرد : مدارس و دانشگاه ها اصلی ترین مراکز پرورش ایده و نیروسازی برای یک جامعه محسوب می شوند.

IMG_5049

وی نقش دانش آموزان در حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند را مورد پرسش قرار داد و تصریح کرد : به ۲۲ نفر از دانش آمورانی که بتوانند حداکثر در ۱۰ سطر با پاسخ به این پرسش بهترین راهکارها را پیشنهاد دهند ؛ جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش  شفت نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس روزی ملی و به دانش آموزان تعلق دارد افزود : آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان این شهرستان تبریک می گویم.

IMG_5034 IMG_5007

سالار نجفی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان شفت تحصیل می کنند افزود : حدود ۲ هزار نفر از این تعداد در مقطع متوسطه دوم به فراگیری علم و دانش می پردازند.

IMG_5017

وی در ادامه با اشاره به اینکه کلیه کتب دانش آموزان شفتی تهیه شده و در اختیار آنان قرار داده شده است افزود : برنامه کلاسی دبیران نیز تنظیم شده است و امیدوارم سال تحصیلی خوبی را آغاز کنیم.

در پایان نیز زنگ مهر و مقاومت توسط فرماندار شفت و امام جمعه این شهرستان به صدا درآمد و پس از آن مسوولین از دبستان استثنایی شهید افتخاری بازدید  کردند.