مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در جلسه تبیین و تشریح پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» بابیان نقش مهم بانوان در اجرای این طرح افزود: نقش ماندگار و بی بدیل بانوان ایران اسلامی در مدرسه سازی در تاریخ با افتخار می ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان ؛جلسه هم اندیشی اجرای پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با حضور مهندس علی دقیق مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان، میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و سایر اعضاء در محل اتاق مدیر کل محترم برگزار و در خصوص تبیین و تشریح و نحوه اجرای این پویش ملی بحث و تبادل نظر شد.
مهندس دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم و مسئولین استان گیلان در اجرای پویش محرمی آجر به آجر افزود: امیدوارم این همت ملی نیز در اجرای این پویش بتواند حماسه ماندگار دیگری را نیز در حمایت از تامین زیر ساخت های فرزندان گیلانی رقم بزند.
وی با بیان اینکه اجرای این پویش همانند پویش محرمی عزم جدی آموزش وپرورش را می طلبد، تصریح نمود: صمیمانه باید از زحمات ادارات آموزش و پرورش به ویژه مناطق آستارا، املش و تالش تشکر داشته باشم که دلسوزانه با نگرشی عمیق به آینده فرزندان گیلانی بصورت جهادی در اجرای پویش محرمی تلاش نمودند.
مدیر کل نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» اقدام فرهنگی با ارزشی است، افزود: اعتقاد دارم اجرای این طرح در تامین زیر ساخت های آموزشی حتما به حول قوه الهی موثر خواهد بود.
وی با اشاره به حمایت ارزشمند استاندارمحترم، فرمانداران و سایر مسئولین در اجرای پویش محرمی، اذعان داشت: پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» نیز در راستای اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی و طرح آجر به آجر که از تأکیدات وزیر محترم آموزش‌وپرورش است، اجرا می شود.
مهندس دقیق هدف از انجام این طرح‌ افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در امر مدرسه‌سازی است که با رویکرد گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بانوان و مادران نیک‌اندیش کشورمان اجرایی شده است.
وی با بیان نقش مهم بانوان در اجرای این طرح افزود: ما اعتقاد داریم به اینکه نقش ماندگار و بی بدیل بانوان ایران اسلامی در مدرسه سازی در تاریخ با افتخار می ماند و امروز هم از ظرفیت بالای بانوان و مادران خیّر در در اجرای این پویش ملی بهره مند خواهیم شد.
مهندس دقیق در پایان با بیان اینکه اجرای پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» بسیج همگانی را می طلبد، ابراز داشت: بانوان سرزمین ایران و گیلان و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند و در این امر خیر سهیم شوند.
گفتنی است خانم فلاح ابراهیمی رئیس شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان گیلان، مهندس سید احمد قدسی خورسند معاون مشارکتهای مردمی اداره کل، مهندس نصیری و ابراهیمی مشاور امور بانوان مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و همچنین روابط عمومی نیز در این جلسه حضور داشتند که هریک با بیان مطالبی و ارائه پیشنهاداتی در خصوص اجرای بهتر این پویش در استان بحث و تبادل نظر نمودند.