اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم شفت و فومن در  مراسم بهره برداری از بهسازی و روکش آسفالت ۱۵۲ کیلومتر راههای روستایی سطح استان گیلان  در روستای شالمای شفت که با حضور دکتر نوبخت به بهره برداری رسید گفت:ما در شعارهای انتخاباتی گفتیم نیازمند شهری همراه با توسعه هستیم و این توسعه را در قطار […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم شفت و فومن در  مراسم بهره برداری از بهسازی و روکش آسفالت ۱۵۲ کیلومتر راههای روستایی سطح استان گیلان  در روستای شالمای شفت که با حضور دکتر نوبخت به بهره برداری رسید گفت:ما در شعارهای انتخاباتی گفتیم نیازمند شهری همراه با توسعه هستیم و این توسعه را در قطار دولت تدبیر و امید دیدیم.

photo_2018-02-05_10-05-14

وی در این مراسم خطاب به دکتر نوبخت معاون رییس جمهور گفت: در جمع مردمی مهربان و مهمان نواز نصیر محله و شالما هستیم مردمانی که با سیلی صورت سرخ کردند.

ایشان تاکید کرد؛ در گذشته  به شهرستان شفت توجه نشده و بسیاری از خرابی ها و تخریبها از گذشته مانده است.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس با اشاره به اینکه شهرستان شفت در تمام بخشها زبان زد و استعداد و پتانسیل دارد افزود:انتهای همین مسیر که امروز به بهره برداری رسید به زنجان می رسد.

ایشان تصریح کرد؛ از مهمترین دغدغه پدران و مادران پیر بخش عشایری شفت بازگشایی جاده عشایری است  و ما حامی این بخش که نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است هستیم.

ایشان همچنین خواستار شد تا رییس جمهور و معاون ایشان به داد مردم شفت برسد  به ویژه مردم لاسک که در بلاتکلیفی هستند.

وی به نامه دکتر کلانتری در خصوص سد لاسک اشاره کرد و گفت: ایشان مکتوب نوشتند که با سد لاسک و شمال کشور هیچ مخالفتی ندارم و موافق هستم.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی از معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواست تا به بخش اعتباری شهرستان بیشتر توجه کنند.

افتخاری به پروژه مصلای شهرستان که بیش از ۱۶ سال است همچنان  بلاتکلیف مانده  اشاره و افزود: مردم شفت نماز عید فطر را در مصلی می خوانند.

IMG_5463

وی افتخار کشور ایران را حاصل رشادت شهیدان دانست و گفت: عزت ما در گروه شهیدان و مردمی است که همراه ما هستند./زلیخا صفری