صفیر گیلان ،شخصیت اصلی نمایش «لولو میا» دختری است که از اختلاف نظر و درگیری تکراری پدر و مادرش خسته شده و برای برطرف‌سازی این مشکل، از پدر بزرگ و مادربزرگ خود تقاضای کمک می‌کند. به گزارش صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، […]

 

 

صفیر گیلان ،شخصیت اصلی نمایش «لولو میا» دختری است که از اختلاف نظر و درگیری تکراری پدر و مادرش خسته شده و برای برطرف‌سازی این مشکل، از پدر بزرگ و مادربزرگ خود تقاضای کمک می‌کند.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، نویسندگی و کارگردانی این نمایش که از دوم تا یازدهم اردیبهشت در مرکز تخصصی تولید تئاتر کانون استان گیلان، واقع در پارک قدس شهر رشت (پارک شهر) بر روی صحنه خواهد‌رفت را به ترتیب: عباس دوست قرین و منیژه واحد برعهده دارند.
شخصیت اصلی نمایش «لولو میا» دختری است که از اختلاف نظر و درگیری تکراری پدر و مادرش خسته شده و برای برطرف‌سازی این مشکل، از پدر بزرگ و مادربزرگ خود تقاضای کمک می‌کند.
نقش‌آفرینی پدربزرگ و مادربزرگ در این نمایش کودک و نوجوان محور نیز زمینه‌ساز رخداد‌های طنز، جذاب و حاوی نکته‌های ظریف تربیتی است که درس‌های ارزش‌مندی برای مخاطب خود به ارمغان می آورد.
برپایه این گزارش، از بازیگرانی که در«لولو میا» ایفای نقش می‌کنند می‌توان به: زینب شعبانی، منوچهر امیری، مجتبی معیری، غزاله مومن زاده و مایا ربانی اشاره‌کرد و محمود فرضی‌نژاد و آرش عشقی نیز از دیگر دست‌اندرکاران اجرای این نمایش به شمار می روند.
این نمایش که با هدف افزایش گستره‌ی فعالیت‌های نمایشی و هم‌چنین انتقال آموزه‌های تربیتی با بهره‌گیری از ابزار هنر تهیه شده، صبح‌ها در دو نوبت زمانی ۹ و ۱۱ برای اعضا و دانش‌آموزان اجرا می‌شود و مرکز تخصصی تولید تئاتر کودک ونوجوان کانون استان گیلان در ساعت ۶ عصر نیز پذیرای خانواده‌ها خواهد‌بود.
علاقه‌مندان می توانند برای هماهنگی و تهیه بلیت این نمایش با شماره ۳۳۳۶۶۶۳۰-۰۱۳تماس بگیرند.