به گزارش صفیر گیلان؛محمدحسن صفوی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگاران درحاشیه ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری فومن با بیان اینکه در جمهوری اسلامی امور مردم دست خود مردم است، گفت: پس از تشکیل جمهوری اسلامی حضور و تاثیر مردم در عرصه های سیاسی کشور شکل گرفت. امام جمعه فومن با اشاره به جایگاه […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمدحسن صفوی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگاران درحاشیه ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری فومن با بیان اینکه در جمهوری اسلامی امور مردم دست خود مردم است، گفت: پس از تشکیل جمهوری اسلامی حضور و تاثیر مردم در عرصه های سیاسی کشور شکل گرفت.

امام جمعه فومن با اشاره به جایگاه رفیع مجلس در تصمیم گیری های کشور، گفت: نمایندگان باید قانون دان، عالم و جهان شناس باشند.

وی با یادآوری اینکه نمایندگان مجلس میتوانند سرنوشت کشور را تعیین کنند، ادامه داد: افراد امین و سالم باید بعنوان وکیل مردم انتخاب شود.

صفوی با تاکید براینکه حفظ حقوق مردم‌ و بیت المال باید سرلوحه اهداف نمایندگان باشد، اضافه کرد: افرادی که مردم انتخاب می کنند باید صفات حسنه و قانون مداری را دارا باشند.

امام جمعه فومن  شهید مدرس را بهترین الگو برای نمایندگان آینده کشور دانست و اظهار داشت: با وجود چنین الگوهایی نباید انتطار کج روی از نمایندگان مجلس را داشت.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه خواهش ما از مردم این است که در انتخابات خواسته های شخصی را کنار بگذارند، متذکرشد: ما افتخار میکنیم که در شهرستان ۱۰۰ کاندیدا داشته باشیم.
صفوی با تاکید براینکه نماینده آینده باید برای مردم فومن و شفت خدمتگزاری کند و از ظرفیت های منطقه بهره ببرد، گفت: شهرک های صنعتی، اشتغال جوانان، امورکشاورزان و امور جاری شهرستان باید مورد توجه نماینده آینده قرار بگیرد.

امام جمعه فومن با یادآوری اینکه نماینده آینده شهرستان  نباید در انتصاب مدیران شهرستان دخالت کند، اظهار کرد: نمایندگان مجلس سعی کنند در پایان مسئولیت خود پرونده زرینی را به آیندگان تحویل بدهند.