همزمان با نخستین روز از ماه مهر، زنگ آغاز سال تحصیلی توسط رئیس قوه مقننه و استاندار گیلان در یکی از مدارس رشت نواخته شد.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت؛همزمان با نخستین روز از ماه مهر، زنگ آغاز سال تحصیلی توسط رئیس قوه مقننه و استاندار گیلان در یکی از مدارس رشت نواخته شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در نخستین برنامه سفر دکتر محمدباقر قالیباف به گیلان صبح امروز (پنجشنبه) رئیس مجلس شورای اسلامی با همراهی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدرسه حضرت رقیه رشت را نواخت.
  سخنرانی در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه دکتر قالیباف به گیلان است.
 مراسم یادواره شهدا به صورت زنده از شبکه سراسری و استانی پخش می‌شود.

وضعیت معیشتی معلمان مناسب نیست

محمدباقر قالیباف امروز بعد از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبستان دخترانه حضرت رقیه (س) رشت، با اولیا دانش آموزان و معلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

یکی از معلمان با گلایه از وضعیت معیشتی فرهنگیان گفت: وضعیت معیشتی معلمان مناسب نیست و با اجرای لایحه رتبه بندی تمام معلمان انگیزه مضاعف گرفته و بیشتر تلاش می کنند.

قالیباف هم در پاسخ به مطالبات این معلم گفت: شب گذشته لایحه رتبه‌بندی در سامانه بارگذاری شد و در روزهای آینده به صحن علنی مجلس می آید.