به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن با اشاره به اینکه  امروز ۲۲۵ نفز زائر از شهرستان فومن با ۵ دستگاه اتوبوس به  بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  به مشهد  مقدس اعزام شدند گفت:این زائران از افراد ی هستند که به علت ضعف و توان مالی زیارت ثامن الحجچ برایشان حاصل […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن با اشاره به اینکه  امروز ۲۲۵ نفز زائر از شهرستان فومن با ۵ دستگاه اتوبوس به  بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  به مشهد  مقدس اعزام شدند گفت:این زائران از افراد ی هستند که به علت ضعف و توان مالی زیارت ثامن الحجچ برایشان حاصل نشده بود امروز به این سفر معنوی   اعزام شدند.

photo_2017-02-25_04-22-59

فرمانده سپاه ناحیه فومن  تصریح کرد؛ این چهارمین مرحله از اعزام زائران بود که در غالب طرح مهر درخشان رضوی در فومن انجام گرفت.

فرمانده سپاه فومن گفت: در این مرحله ۲۲۵ زائر با ۵ دستگاه اتوبوس به مشهد اعزام شدند  و به مدت ۵ روز میهمان این امام هما م خواهند بود.

ایشان از اعزام  ۴۵۰ زائر در غالب ۱۰ دستگاه اتوبوس  از شهرستان فومن خبر داد و گفت: این زائران در چهار مرحله به مشهد اعزام شدند.

وی امیدوار شد تا طرح مهر رضوی  در این شهرستان برای حضور افرادی که نتوانستند به این زیارت معنوی تا کنون  مشرف شوند ادامه داشته باشد.

photo_2017-02-25_04-23-04photo_2017-02-25_04-25-12