به گزارش صفیر گیلان؛مراسم یادواره ۱۱ شهید والامقام منطقه قلعه رودخان  همزمان با ایام رحلت جانگداز پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن(ع) با حضور سردار حق بین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان و حضور پر شور مردم و مسئولان  در مسجد جامع شهدای قلعه رودخان برگزار شد. سردار محمدعلی حق‌بین با بیان اینکه تمام دوران زندگی […]

به گزارش صفیر گیلان؛مراسم یادواره ۱۱ شهید والامقام منطقه قلعه رودخان  همزمان با ایام رحلت جانگداز پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن(ع) با حضور سردار حق بین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان و حضور پر شور مردم و مسئولان  در مسجد جامع شهدای قلعه رودخان برگزار شد.

سردار محمدعلی حق‌بین با بیان اینکه تمام دوران زندگی ائمه درس بزرگی برای بشریت است، اظهار کرد:  توجه و بررسی سیره  زندگی بزرگان دینی سبب هدایت مسیر زندگی بشریت می شود،اگر بتوانیم  در زندگی خود این سیره و درس را پیاده کنیم قطعاً در مسیر شهدا گام گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور حاصل جان‌فشانی شهدا و رشادت‌های آنان است، گفت: مردم  با بصیرت ایران  نیز در طول انقلاب تاکنون با تأسی از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر شهدا به‌پای انقلاب و در برابر استکبار ایستادگی کردند.

سردار حق بین با اشاره به حضور پر شور مردم سراسر دنیا در اربعین حسینی و هماهنگی و همکاری جهت برگزاری چنین همایش با شکوهی گفت: همایش بزرگ اربعین حسینی نشان دهنده جریان بزرگی است که  پشت سر امامان و راهشان قرار دارد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا دنیاطلبان بر کرسی قدرت قرار نگیرند و با شعارهای دنیا طلبی رای های ما را جذب نکنند،تصریح کرد: عده‌ای در شرایط سخت جنگ تحمیلی در گوشه‌ای نشستند و بعد از جنگ وارد عرصه‌های انتخاباتی شده و با شعارهای زیبا و تصاحب رأی مردم، بر کرسی‌های مختلف نشستند.

حق‌بین با بیان اینکه امروز شرایط سخت جنگ تمام شد و سایه جنگ هم از کشور دور شده، افزود: باید دقت کنیم تا در انتخابات کرسی‌های مدیریت به دست افراد بی‌بصیرت نیفتد و افراد عافیت‌طلب بر کرسی قرار نگیرند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: در عصر حاضر فرزندان شهدا که هزینه های فراوانی را برای انقلاب پرداخت کرده اند باید در میدان حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی اوقات به افرادی رأی می‌دهیم که از تریبون مجلس صدای دشمن را اعلام می‌کنند، خاطرنشان کرد: حق نداریم به‌هیچ‌عنوان با دشمنان دست دهیم و به آنان اعتماد کنیم و نباید حرف‌های دشمن را در کشور مطرح کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اذعان به اینکه کشورهایی که منافقین را در کشور خود جای می‌دهند دلسوز ایران نیستند، گفت: کشورهای آمریکایی و اروپایی خود در بدهی‌های تریلیون دلاری غرق هستند و قطعاً این کشورها نمی‌توانند به اقتصاد و توسعه کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه برخی در لباس دین قرارگرفته و علیه دین اقدام می‌کنند، تصریح کرد: باید در انتخابات کسانی را انتخاب و به کرسی مدیریت برسانیم که قدرت و توانایی مقابله رویارویی با دشمن را داشته و از استقلال رأی سیاسی برخوردار باشند و منافع خود را بر مصالح کشور و حقوق عمومی مردم ترجیح ندهند و اهل زد و بند نباشند و با اقتدار بتوانند به نظارت بر اجرای قوانین بپردازند

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اذعان به اینکه امروز سرمایه های انقلاب گران‌بها است، خاطرنشان کرد: عده‌ای در طول انقلاب فرهنگ غربی را در کشور و بین جوانان ترویج کرده‌اند ولی همان افراد در جایگاه مدافع انقلاب و شاکی قرارگرفته‌اند.

سردار حق‌بین با تاکید بر  حفظ سرمایه های گرانقدری چون امام و شهدا و رهبری گرانقدر که پشتیبان نظام و ملت هستند، گفت: تلاش کنیم تا انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد،زیرا امروز انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر صادرشده و اکثر مردم با تأسی از انقلاب اسلامی مقابل استکبار ایستادگی کرده‌اند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان  با بیان اینکه باید هوشیار و آگاه و با بصیرت باشیم تا اسلام ظاهری و ساخته دست دشمن را جایگزین اسلام ناب محمدی نکنیم افزود: امروز عده ای با لباس دین از دین خارج می شوند و در مقام مدعی از قدرت سواستفاده می نمایند.

گفتنی است در پایان این یادواره از طرف پدر شهیدان تسلیمی و برادر شهیدان امام پناهی  از سردار حق بین ،رزمنده جبهه مقاومت تقدیر شد.