به گزارش صفیر گیلان،سردار عبدالله پور به حوزه اقتصاد کشور و توجه ویژه به بیکاری و اشتغال جوانان اشاره کرد و افزود: مشکلات اقتصادی کشور باید با همت مسئولان حل شود زیرا دشمن قصد دارد از وضعیت فعلی اقتصادی کشور و حاشیه های آن در ایجاد فتنه بهره برداری کند. به گزارش صفیر گیلان به […]

به گزارش صفیر گیلان،سردار عبدالله پور به حوزه اقتصاد کشور و توجه ویژه به بیکاری و اشتغال جوانان اشاره کرد و افزود: مشکلات اقتصادی کشور باید با همت مسئولان حل شود زیرا دشمن قصد دارد از وضعیت فعلی اقتصادی کشور و حاشیه های آن در ایجاد فتنه بهره برداری کند.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور در مراسم بزرگ حماسه ۹ دی در جمع مردم شهرستان مرزنشین آستارا اظهار کرد: نقطه امید دشمن برای ایجاد فتنه جدید و غافلگیری کشور در فضای مجازی است و این موضوع وظیفه مسئولان ما را سنگین تر می کند.
وی با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای و همچنین کانال های مختلف تلگرامی بسیار خطرناکند، گفت: فضای مجازی بنیان خانواده ها را نابود کرده و مرزهای اخلاقی را می شکند.

%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1
سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه ایران و ایرانی هرگز زیر بار سلطه و زور نمی رود، گفت: باید مراقب باشیم تا نرم افزارهایی که معضلات فرهنگی را به دنبال دارند، هویت فرهنگی کشور را بر هم نریزند.
وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه فرهنگی حالت تهاجمی بگیریم و نه تدافعی، آگاهی همه جانبه در چگونگی برخورد با فتنه های دشمنان در آینده را یادآور شد و تصریح کرد: فتنه های دشمنان ایران اسلامی تمام شدنی نیست و اتاق فکری به صورت مداوم علیه جمهوری اسلامی ایران در حال نقشه و عملیات میدانی است.
فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه نظام سلطه در بین بردن انقلاب اسلامی مردم ایران بسیار جدی است، افزود: آمریکا در مرکز تهدیدات علیه ایران اسلامی قرار دارد.
سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه فتنه به معنی بلا و امتحان است و شناخت فتنه و فتنه ها بسیار مهم است، گفت: ۹ دی روز میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است و پیام اصلی آن دفاع از ارزش های اسلامی، عاشورا و ولایت فقیه بود.
وی حماسه ۹ دی را حرکت خود جوش مردم ولایتمدار ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: امروز همه وظیفه دارند تا با تبیین ابعاد مختلف این حماسه ماندگار و انتقال ارزش های آن به نسل جوان، اجازه تحرک به هیچ فتنه گری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندهد.
فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بیداری اسلامی را در دنیا فعال کرده است، گفت: امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است و این جز در سایه وحدت ملی امکان پذیر نیست.
سردار عبدالله پور در ادامه به حوزه اقتصاد کشور و توجه ویژه به بیکاری و اشتغال جوانان اشاره کرد و افزود: مشکلات اقتصادی کشور باید با همت مسئولان حل شود.
وی آسیب های اجتماعی مشکلات اقتصادی را یادآور شد و گفت: دشمن قصد دارد از وضعیت فعلی اقتصادی کشور و حاشیه های آن در ایجاد فتنه بهره برداری کند.