به گزارش صفیر گیلان ، اعضای هیات رییسه جدید شورای شهر شفت و شهردار این شهر با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت دیدار و گفتگو نمودند . فرماندار شفت در این نشست که حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت به اهمیت و نقش شورا در تصمیم […]

 به گزارش صفیر گیلان ، اعضای هیات رییسه جدید شورای شهر شفت و شهردار این شهر با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت دیدار و گفتگو نمودند .
فرماندار شفت در این نشست که حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت به اهمیت و نقش شورا در تصمیم گیری ها پرداخت و افزود : همه مسوولین باید از ظرفیت های متقابل برای توسعه شهرستان بهره گیری نمایند .
وی با بیان اینکه اختلاف در بین اعضای شوراهای اسلامی سبب می شود که مردم و مطالبات آنها کمرنگ و به فراموشی سپرده شود تصریح نمود : حفظ انسجام شورای شهر در روند توسعه و پیگیری امور ضروری است .
محسنی با اشاره به اینکه شهردار و اعضای شورای شهر بهتر است در چارچوب های قانونی و تعیین شده گام بردارند افزود : وحدت ، انسجام ، همدلی و همراهی و تلاش مضاعف جهادی مهمترین عوامل آبادانی یک شهر است .
فرماندار شفت با اشاره به اینکه ارتقای سطح شاخص های شهری مهمترین اولویت های دولت در حوزه شهری در شهر شفت می باشد اذعان داشت : بسترهای لازم برای گسترش فضای شهری در محور شفت – ملاسرا فراهم است و شهرداری باید احداث بلوار در این مسیر را مورد پیگیری مستمر قرار دهید .
شایان ذکر است ، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه فضای شهری شهر شفت در سال ۹۸ تعیین شده است .
گفتنی است پیش از سخنان فرماندار اعضای شورای شهر و شهردار به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در ادامه مسوولین از مسیر هدایت آب های سطحی و فاضلاب خیابان شهید تقی زاده و کوچه بلال حبشی بازدید میدانی نمودند و در پایان نیز فرماندار بر تسریع در ساماندهی فاضلاب این مناطق شهر تاکید نمود.