به گزارش صفیر گیلان، نادر جهان آرای صبح شنبه در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره کشوری پروژه‌های علمی دانش آموزان ابتدایی که در سالن همایش‌های بین المللی منطقه ازاد انزلی برگزار شد اظهار کرد: برخی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه ملی به اندازه تحصیل کام دانش آموزان شیرین کند. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه […]

به گزارش صفیر گیلان، نادر جهان آرای صبح شنبه در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره کشوری پروژه‌های علمی دانش آموزان ابتدایی که در سالن همایش‌های بین المللی منطقه ازاد انزلی برگزار شد اظهار کرد: برخی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه ملی به اندازه تحصیل کام دانش آموزان شیرین کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه اما برخی دیگر از انجام برخی دیگر از فعالیت این حوزه برای دانش آموزان شیرین و ماندگار خواهد بود، افزود: برگزاری جشنواره جابربن حیان یکی از این فعالیت‌های است.

وی در ادامه با بیان اینکه  امیدواریم بتوانیم با برگزاری جشنواره‌های متعدد برای دانش آموزان فضای کار، تلاش و لذت را در سطح مدرسه ارتقا دهیم، گفت: توجه به فعالیت‌های مهارت محور لذت تحصیل را برای دانش آموزان بیشتر خواهد کرد.

گفتنی است هشتمین جشنواره علمی دانش آموزی جابربن حیان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۰ دانش آموزان از سراسر کشور در گیلان آغاز شد.