معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان در مورد اپلیکیشن برق من گفت: مشترکین می توانند اپلیکشن مورد نظر را  از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان ،  سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت  شماره شناسه ۱۳ رقمی اشتراک  برق  خود از مزایای این نرم افزار جامع  خدمت رسان بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛مهندس جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در قالب اپلیکیشن برق من خدمتی شایسته مردم شریف استان است.

بیدی گفت: وزارت نیرو و به‌تبع آن شرکت توانیر در ادامۀ راه خدمات دولت الکترونیک همۀ قبض‌های کاغذی از سال گذشته حذف کرده و امروز ۱۰۰درصد خدمات پرداخت مشترکین با قبض سبز (بدون استفاده از کاغذ) اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: راحت‌ترین راه برای خدمات‌رسانی به مشترکین سامانۀ «برق من» می باشد و در هر زمان و در سراسر کشور می توان با ثبت شناسه قبض خود از تمامی خدمات مورد درخواست بهره مند شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان در مورد اپلیکیشن برق من گفت: مشترکین می توانند اپلیکشن مورد نظر را  از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان ،  سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت  شماره شناسه ۱۳ رقمی اشتراک  برق  خود از مزایای این نرم افزار جامع  خدمت رسان بهره مند شوند.

وی با برشمردن ویژگی‌های نرم‌افزار اپلیکیشن برق من افزود : این نرم افزار ویژگی های بسیار مهمی دارد که از جمله می توان به ثبت خاموشی، خاموشی معابر ، نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض ،امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت، نمایش سوابق مصرف ،ثبت اعلام خاموشی  وسایر موارد…. اشاره کرد.

بیدی در پایان گفت : اینشرکت تامین برق پایدار و پاسخگویی به مشترکین را وظیفه اصلی و ذاتی خود می داند.