به گزارش پایگاه اطلاع صفیر گیلان؛ حجت شعبانپور در این جلسه با اشاره به بارش سنگین برف در روزهای پایانی هفته طبق اعلام اولیه سازمان هواشناسی افزود: تمامی دستگاه های خدمات رسان در آماده باش کامل هستند. وی به فعال شدن این سامانه ی بارشی از روز پنجشنبه خبر داد و اظهار داشت: این […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع صفیر گیلان؛ حجت شعبانپور در این جلسه با اشاره به بارش سنگین برف در روزهای پایانی هفته طبق اعلام اولیه سازمان هواشناسی افزود: تمامی دستگاه های خدمات رسان در آماده باش کامل هستند.IMG_9788

وی به فعال شدن این سامانه ی بارشی از روز پنجشنبه خبر داد و اظهار داشت: این سامانه ی بارشی تا روز شنبه ی هفته ی آینده در استان مستقر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر لزوم هماهنگی تمامی دستگاه ها در نحوه ی مدیریت و امداد رسانی تأکید و تصریح کرد: شهرداری­های و دهیاری­های سراسر  استان با تجهیز امکانات و رفع نواقص احتمالی دستگاه های برف روب و خدماتی باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

حجت شعبانپور با دعوت از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز گفت : با هماهنگی و بسیج تمام امکانات موجود بایستی به نحوی اقدامات لازم معمول گردد تا مردم به هیچ عنوان دچار سختی و مشکل سرما نشوند  .

وی به بارش برف در محورهای کوهستانی استان و امکانپذیر بودن تردد در این مسیرها با زنجیرچرخ اشاره کرد و گفت : با توجه به تمهیدات از قبل پیش بینی شده، نیروهای امدادی ،راهداری و پلیس برای برف روبی مسیرهای کوهستانی حضوری قوی دارند.

وی همچنین خواستار همراهی تشکل­های مردم نهاد با اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شد و گفت: تشکل های مردم نهاد می توانند در ارائه ی هرچه بهتر خدمات به مدیران دستگاه ها کمک رسانی کنند.

 شعبانپور با بررسی وضعیت عبور وسایل نقلیه استان­های دیگر از گیلان در نحوه ی کنترل ترافیک افزود: در این خصوص با استان های همجوار هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین تغییرات در بررسی نقشه ها و پیش بینی های جوی از طریق اداره کل هواشناسی به صورت روزانه به اطلاع مردم گیلان خواهد رسید.