به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار شفت با اشاره به اینکه با استفاده از تکنولوژی و بهره گیری از فناوری روز می توان به امنیت پایدار استمرار بخشید گفت:همه باید در تولید امنیت مشارکت کنند. به گزارش صفیر گیلان به نقل از  پایگاه خبری پلیس مهندس محمد رضا محسنی در مراسم رونمایی از بازسازی پاسگاه ملاسرا در […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار شفت با اشاره به اینکه با استفاده از تکنولوژی و بهره گیری از فناوری روز می توان به امنیت پایدار استمرار بخشید گفت:همه باید در تولید امنیت مشارکت کنند.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  پایگاه خبری پلیس مهندس محمد رضا محسنی در مراسم رونمایی از بازسازی پاسگاه ملاسرا در هفته دولت با بیان اینکه همه باید در تولید امنیت پایدار با پلیس مشارکت کنند افزود: این امر مهم با مشارکت مردم؛ادارات و نهادها میسر میشود.
وی در ادامه افزود: با استفاده از تکنولوژی و بهره گیری از فناوری روز می توان به امنیت پایدار استمرار بخشید.
فرماندار شفت نصب دوربین در محورهای مواصلاتی ؛ میادین و بزرگراه ها را در کاهش جرائم و ارتقاء امنیت پایدار بسیار موثر برشمرد و جایگاه خیرین امنیت ساز را در جهت ارتقاء سطوح امنیتی در این بخش مهم قلمداد نمودند.
در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه تجهیز پاسگاه و کلانتری ها گامی در جهت ارائه خدمات به شهروندان است گفت: فضای اداری مناسب و در شان شهروندان از شاخصه های تکریم مراجعین می باشد.
وی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار پلیس دانست و در این خصوص گفت پلیس اسلامی باید با توان مضاعف در صدد ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان باشد