اختصاصی/صفیر گیلان؛روح الله پوراسماعیلی ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه که در سپاه قدس گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه رسانه نقش رسانه ها  مهمی در بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نظام می تواند بسیار اثر گذار باشد گفت:فعالیت‌های رسانه سبب ایجاد پیوند میان مردم و نظام می شود. معاون روابط عمومی و تبلیغات […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛روح الله پوراسماعیلی ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه که در سپاه قدس گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه رسانه نقش رسانه ها  مهمی در بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نظام می تواند بسیار اثر گذار باشد گفت:فعالیت‌های رسانه سبب ایجاد پیوند میان مردم و نظام می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه پیوند ،شکوفایی نجابت و تعامل با نظام جمهوری اسلامی نشان اقتدار یک رسانه انقلابی است گفت:اخلاق رسانه های ایران در مقایسه با رسانه های دنیا قابل مقایسه نبوده و رسانه های ما فوق العاده هستند.

ایشان با اشاره به اینکه گاهی ممکن است به خاطر رعایت محدودیت و ملاحظات  و امنیتی دست ما در ارتباط با رسانه ها بسته باشد افزود: در زمان حضورم تلاش کردم تا رفتاری ثابت و در محدوده چهارچوب قوانین تعامل با رسانه ها را بیشتر از گذشته داشته باشم.

وی در ادامه به نقش آگاهی بخشی رسانه‌ها در سطح جامعه نیز اشاره کرد و گفت: سپاه قدس گیلان تلاش کرده تا با همه رسانه‌ها با هر دیدگاه و گرایش سیاسی همکاری‌ و تعامل یکسان و داشته باشد زیرا اعتقاد دارد که اگر هزاران کار صورت بگیرد ولی رسانه ها پوشش ندهند نتیجه صفر خواهد بود.

پوراسماعیلی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری معظم در چهل سالگی انقلاب اسلامی آن را بیان کردند نیز اشاره و تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین وظایف و رسالت‌های رسانه و خبرنگاران تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی برای آحاد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه پیشرفت نظام اسلامی در چهل ساله دوم عمر انقلاب است، ادامه داد: امروز رسانه ها با هر نگاه و گرایش سیاسی  باید در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در ادامه به تأکید رهبری معظم بر استفاده از توانمندی و ظرفیت جوانان اشاره و اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از ظرفیت های داخلی و توانمندی جوانان ایرانی هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم نقش مهمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداریم، افزود: رسانه می تواند با استفاده از ظرفیت خود در حوزه آگاهی بخشی به تبیین بیانیهگام دوم انقلاب برای آحاد جامعه بپردازد.

ایشان در پاسخ به خبرنگار صفیر گیلان در خصوص  طرحهر حوزه مقاومت یک خبرنگار گفت:ما حوزه محلات و اقشارها را داریم  که در هر حوزه مقاومت و اقشار کارها جذاب برای رسانه ای شدن وجود دارد  و ما امسال آموزش اصول اولیه خبرنگاری  و خبر نویسی را برای این خبرنگاران خواهیم داشت.

وی از تعامل و انتشار اخبار خبرنگاران افتخاری طرح هر حوزه یک خبرنگار در خبرگزاری بسیج در مراکز هفت گانه شهرستانهای گیلان خبر داد و گفت: این خبرنگاران توان و کارکرد اقشار و حوزه مقاومت را افتخاری منعکس می کنند.

در این نشست همچنین خبرنگاران به بیان مطالب مهم پرداختند.