فرمانده انتظامی شهرستان شفت خبر داد؛ همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش جامعه اثر گذار است به گزارش صفیر گیلان/سرهنگ علی صداقت اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان شفت ۱۶ معتاد متجاهر دستگیر شدند. وی افزود: در اجرای […]

فرمانده انتظامی شهرستان شفت خبر داد؛
همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش جامعه اثر گذار است
به گزارش صفیر گیلان/سرهنگ علی صداقت اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان شفت ۱۶ معتاد متجاهر دستگیر شدند.
وی افزود: در اجرای این طرح و در پی اخبار و اطلاعات مردمی بعداز هماهنگی انجام شده با مراجع قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی این فرماندهی اقدام به اجرای طرح با محوریت پاکسازی یکی از مراکز دهستان های شهرستان کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شفت با اشاره به انجام پنج فقره عملیات در این راستا، گفت: علاوه بردستگیری این ۱۶ نفر بیش از نیم کیلوگرم از انواع مواد مخدر نیز کشف و سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.
وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی می تواند در رابطه با تأمین امنیت و آرامش شهروندان نقش موثری ایفا کند
فرمانده نیروی انتظامی شفت ضمن تشکر از اطلاع رسانی شهروندان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گفت:همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی می تواند نقش موثر در رابطه با تامین امنیت و آرامش شهروندان داشته باشد..