به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛احمد قدیمی از برخی مشکلات پیش آمده در فضای مجازی شهرستان در خصوص  هیئت اجرائی و نظارت خبر داد ، گفت:با تاکید بر اینکه هیات های اجرایی و نظارت باید از دخالت دادن تفکرات خود در انتخابات پرهیز کنند، گفت: جناح بندی و طرفداری از افراد و گروه ها، دور از […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛احمد قدیمی از برخی مشکلات پیش آمده در فضای مجازی شهرستان در خصوص  هیئت اجرائی و نظارت خبر داد ، گفت:با تاکید بر اینکه هیات های اجرایی و نظارت باید از دخالت دادن تفکرات خود در انتخابات پرهیز کنند، گفت: جناح بندی و طرفداری از افراد و گروه ها، دور از شأن مجریان و ناظران انتخابات است ودر اجرای قوانین صحیح انتخابات اصل بی طرفانه  بودن در قانون تاکید شده است.photo_2017-04-17_12-00-10image-466-300x225

قدیمی با  تاکید بر اینکه کلیه عوامل اجرائی و هیئت محترم نظارت می بایست به قانون  و اصل بی طرفی تمکین نمایند اظهار کرد؛ در شرایط  رعایت قانون است که انتخابات در مسیر صحیح پیش رفته و عدالت و انصاف برای همه ی کاندیداها اجراء و از درگیری و تنش در منطقه کاسته و به حداقل می رسد .

ایشان وظیفه ذاتی وزارت کشور و هیئت اجرایی را اجرای صحیح انتخابات بر اساس این دو اصل حیاتی است.

بخشدار مرکزی وظیفه هیئت نظارت را نظارت صحیح بر هیئت اجرایی می باشد و حق هیچ گونه دخالت در امور اجرایی رانداردگفت: اگر هیئت های اجرایی و نظارتها در چهار چوب  قانون وشرح وظایف و حدود اختیارات خود در انتخابات اقدام نمایندهیچ گونه تنش و درگیری و مشکلات از این قبیل پیش نخواهد آمد..

قدیمی با اشاره به اینکه دخالت هیئت اجرایی بر نظارت   وبرعکس نظارت بر اجرایی به اتلاف وقت و هرج و مرج و درگیری و تنش در بین احاد مردم و کاندیداها منجر می شود گفت:تلاش بنده به عنوان بخشدار مرکزی و رئیس هیئت اجرایی این بخش حرکت بر مدار قانون و رعایت انصاف و عدالت  بر اساس  اصل بی طرفانه  بودن است.

بخشدار مرکزی فومن امیدوار شد  تا به حول قوه الهی و با همکاری شبانه روزی اعضای هیئت اجرایی و نظارت  و همکاری و مساعدت  مسئولان و مردم فهیم و قدر شناس بخش  مرکزی فومن انتخابات صحیح و ارامی را در منطقه شاهد باشیم.

بخشدار مرکزی شهرستان فومن در بخش دیگری از گفتگو ی خود به خسارتهای وارده بر اثر وزش باد شدید در شهر فومن گفت:در وزش باد شدید در شهرستان  علاوه بر پارگی سیم های برق  و روشنایی معابر ، قطعی گاز منازل مسکونی ، آتش سوزی،سقوط درختان،تخریب سربندی پایگاه بسیج  و همچنین بیش از ۱۴۰ مورد تخریب سربندی منازل و ۱۵ مورد تخریب سربندی مغازه و ۶۰ مورد تخریب دیوار و ۸۳ مورد تخریب انبار برنج و …. را داشتیم.

وی از تمهیدات اندیشیده شده در ستاد بحران شهرستان و بررسی مشکلات ناشی از وزش باد  خبر داد و گفت: امیدواریم با بررسی های میزان خسارتها تسهیلات به خسارت  دیدگان اعطا شود./تهیه خبر؛زلیخا صفری