صفیر گیلان؛راه توسعه و عبور از بحران ها و اجرای اقتصاد مقاومتی فقط از بستر معلمان عبور می کند بنابراین دولت باید معلمان را دریابد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین مقصودی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و نمایندگان گفت: حضور […]

صفیر گیلان؛راه توسعه و عبور از بحران ها و اجرای اقتصاد مقاومتی فقط از بستر معلمان عبور می کند بنابراین دولت باید معلمان را دریابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین مقصودی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و نمایندگان گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان حامل پیام مهمی بود، این حضور نمادین در جمع فرهنگیان از همه جهات حائز اهمیت است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: راه توسعه و عبور از بحران ها و اجرای اقتصاد مقاومتی فقط از بستر معلمان عبور می کند بنابراین دولت باید معلمان را دریابد.

وی تاکید کرد: برخورد فیزیکی با معلمان راه به جایی نبرده و معلمان تنها اجرای عدالت را می خواهند.

مقصودی با بیان اینکه هیچ دولتی با سرکوب منتقدان ماندگار نخواهد شد، افزود: آموزش و پرورش، معلمان و کلاس درس مریض و ناخوشایند احوال هستند که مقصر آن وزیر مربوطه نبوده که بلکه دولت مقصر است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به اینکه بدهی ۷ هزار میلیارد تومانی این وزارتخانه را وزیر نمی تواند پرداخت کند، تصریح کرد: جناب آقای رئیس جمهور شما رئیس جمهور ۸۰ میلیون نفر هستید باید کابینه سالخورده را بازسازی کنید، وزرای رفاه، جهاد کشاورزی نمی توانند مشکلات را حل کنند، همچنین از وزیر اقتصاد می خواهم به داد موسسه ثامن الحجج برسد./