به گزارش صفیر گیلان، حمیدرضا آبایی در این باره اظهار کرد: بامداد امروز کاپیتان و۸ خدمه کشتی ایرانی غرق شده شباهنگ از مرز زمینی آستارا با جمهوری آذربایجان وارد کشور شدند. آبایی افزود: نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و تعدادی از مسئولان شهرستانی از کاپیتان و خدمه کشتی غرق شده شباهنگ استقبال کردند. مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: عصر جمعه […]

به گزارش صفیر گیلان، حمیدرضا آبایی در این باره اظهار کرد: بامداد امروز کاپیتان و۸ خدمه کشتی ایرانی غرق شده شباهنگ از مرز زمینی آستارا با جمهوری آذربایجان وارد کشور شدند.

آبایی افزود: نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و تعدادی از مسئولان شهرستانی از کاپیتان و خدمه کشتی غرق شده شباهنگ استقبال کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: عصر جمعه گذشته در پی دریافت گزارش وقوع سانحه برای کشتی شباهنگ که از بندرانزلی به مقصد بندر ماخاچ قلعه روسیه در حرکت بود ۲ فروند بالگرد وزارت حوادث غیر مترقبه و یک فروند ناو گشت زنی مرزبانی جمهوری آذربایجان به محل حادثه اعزام شدند و تمام سرنشینان آن نجات دادند.

کشتی شباهنگ حامل کاشی و سرامیک که در بندر انزلی بارگیری شده بود در ۱۱۰ مایلی بندر باکو جمهوری آذربایجان و در ۱۷ مایلی بندر لنکران این کشور دچار سانحه شد و به علت آبگرفتگی غرق شد.