به گزارش صفیر گیلان؛وزیر اطلاعات گفت: تا زمانی که در کوچه ها و خیابان های کشورمان بوی شهادت جاری و ساری است، مردم ایران اسلامی روی اسارت را نخواهند دید. به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ حجت الاسلام سید محمود علوی روز شنبه در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از […]

به گزارش صفیر گیلان؛وزیر اطلاعات گفت: تا زمانی که در کوچه ها و خیابان های کشورمان بوی شهادت جاری و ساری است، مردم ایران اسلامی روی اسارت را نخواهند دید.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ حجت الاسلام سید محمود علوی روز شنبه در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) در رشت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون وزارت اطلاعات بیش از ۲۰۰ شهید، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: در طول چهار سال خدمت بنده در وزارت اطلاعات، شهید عشوری، اولین شهید داخل کشور است و شهیدان انصاری و پورکریمی، دو شهید مدافع حرم ما بودند که یکی از این شهدای مدافع حرم گیلانی است .

وزیر اطلاعات اضافه کرد: شهید عشوری، بعد از ضربه زدن وزارت اطلاعات به بیش از ۱۲۰ تیم تروریستی، در مصاف با تروریست ها تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام علوی با یادآوری این فرموده امام راحل که دعا کردند خدایا درب شهادت را به روی ملت ما نبند، گفت: وقتی خون شهید و شهادت در رگ های جامعه اسلامی به جریان می افتد؛ حیات، پویایی، عزت، شکوه و سربلندی به جامعه ما هدیه می کند.

وی خاطرنشان کرد: ما شهدایمان را از دست نداده ایم، بلکه شهیدان ما ماندگار شدند و ماییم که باید راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

وی به خانواده شهید عشوری تبریک و تسلیت گفت و افزود: تبریک می گویم در این شرایط فرزندی غیور از دیار میرزا کوچک خان را تقدیم این انقلاب کرده اند.

پیکر مطهر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) که در عملیات اخیر وزارت اطلاعات علیه یک گروه تروریستی در چابهار شهید شده، صبح امروز (شنبه) از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع شد.

همچنین مراسم خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز در زادگاهش شهرستان رودسر برگزار می شود.