وضعیت کارکنان شهرداری فومن باید ساماندهی شود/فوتبال شهر فومن و شهرداری باید با کمک همه سرپا و سرزنده و قدرتی ظاهر شود

  پرینت
وضعیت کارکنان شهرداری فومن باید ساماندهی شود/فوتبال شهر فومن و شهرداری باید با کمک همه سرپا و سرزنده و قدرتی ظاهر شود
شناسه خبر : 10512 | تاریخ انتشار : 24 مهر 1396 - 9:50 | 2912 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

  اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛سیامک احمدزاده با بیان اینکه شهردار بومی علاوه  بر اینکه  ظرفیت ها و کمبود های شهر را می شناسد، گفت: شعار انتخاب شهردار بومی از طرف من ، غیرت و تسلط بیشتر بر شهر و مردم  است. وی خدمت صادقانه به مردم  را از شعارهای اعضای شورای پنجم […]

 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛سیامک احمدزاده با بیان اینکه شهردار بومی علاوه  بر اینکه  ظرفیت ها و کمبود های شهر را می شناسد، گفت: شعار انتخاب شهردار بومی از طرف من ، غیرت و تسلط بیشتر بر شهر و مردم  است.

وی خدمت صادقانه به مردم  را از شعارهای اعضای شورای پنجم خواند و گفت:هم مدیریت و هم برنامه باید در نگاه شورای شهر و شهردار فومن  اختصاصی دیده شود.

رئیس شورای شهر فومن با بیان اینکه  از توان نیروی انسانی شهرداری باید به خوبی بهره برد، تصریح کرد: وضعیت کارکنان شهرداری باید ساماندهی شود.

احمدزاده مهمترین اهدافش را  برنامه ریزی برای  افزایش رزق بازاریان داخل شهر خواند و گفت:فوتبال شهر فومن و شهرداری  باید با کمک همه سرپا و سرزنده و قدرتی  ظاهر شود.

وی با یادآوری اینکه تفریح و نشاط جوانان نیاز به برنامه ریزی صحیح دارد، ادامه داد: شهردار فومن باید بتواند برای همه کاستی ها و ظرفیت ها برنامه ریزی نماید.

رئیس شورای شهر فومن خواستار رسیدگی به وضع حمل و نقل عمومی شهرداری شد و خاطرنشان کرد: شهردار فومن باید بتواند درآمد پایدار شهر فومن را تضمین نماید.

 

احمدزاده فومن را با   ظرفیت های گردشگری بسیار بالایی اعلام نمود و افزود: هنوز از ظرفیت های گردشگری و فرهنگی شهر فومن استفاده نکرده ایم در حالی که استفاده از این پتانسیل ما را از بسیاری از چالش ها رها می کند.

وی با تاکید براینکه شهردار فومن باید توان حق خواهی و حق طلبی برای مردم را داشته باشد، اضافه کرد: امروز اگر چه جوانان توانمند شهر فومن در حاشیه دید مدیران قرار گرفته اند ولی با برنامه ریزی و نشست  از استعدادها و ظرفیتهای جوانان شهرمان بهرمند می شویم.

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.