ایران عقیده؛با بیان اینکه روشنگری و اطلاع رسانی بر عهده اصحاب رسانه است و باید مواظب باشند تا مردم از مسیر درست خارج نشوند افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون هر کسی در مقابل این انقلاب قرار گرفته رسوا و از دور خارج شد که نمونه اش دکتر شریعتی بود که علارغم اینکه شخصیت و جایگاه ویژه نزد امام داشت با ایستادن مقابل امام ازنظر امام محو و نابود شد  .

اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام صادق ایران عقیده عصر روز گذشته در نشست با خبرنگاران شهرستان فومن با بیان اینکه جنگ امروز در مقابل نظام اسلامی به تعبیر امروزی‌ها بر اندازی نرم و جنگ نرم است، گفت: دشمن همیشه به شالوده و اساس نظام اسلام ضربه زده و  میزند و در دوران انبیاء جنگ با شمشیر  و سلاح سرد بوده که امروز رنگ عوض کرده و دشمن نظام مقدس جمهوری اسلام  و مردم  را مورد اثابت جنگ نرم  قرار داده است.

ایران عقیده با بیان اینکه  تحریک، ترغیب و تشویق  مردم به براندازی نظام با اصول اساسی سازگاری ندارد  و جنگ نرم تنها راهکار دشمن است، گفت: دشمن بعد از انقلاب نتوانست با جنگ سرد پیروز شود از این رو  به جنگ نرم روی آورده و بر روی مسائل اجتماعی تمرکز کرده تا از داخل نظام اسلامی را به سمت انحلال هدایت کند.

دادستان فومن با اشاره به اینکه گاهی ما ناخواسته در پازلی می ایستیم که دشمن طراحی کرده تا ما را تحریک کند گفت: با قرار گرفتن در پازل دشمن جز براندازان جنگ نرم  می شویم پس تلاش کنیم در این پازل قرار نگیریم .

وی در جمع رسانه ای ها اظهار کرد؛رسالت رسانه و مطبوعات طبق قانون مطبوعات و به ویژه در ماده ۵۰۴ و ۵۱۷ و… مشخص شده است  و آن روشن ساختن افکار ،امید آفرینی،مشارکت حداکثری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

ایران عقیده در ادامه با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته شاهد بودیم برخی اهداف دشمن از دهان خودی‌ها خارج شد، تأکید کرد: امام راحل فرمودند انتخاب صحیح در امورات مردم نقش مهمی دارد.

دادستان فومن با بیان اینکه امروز علارغم مشکلات  که برخی مشکلات از سهل انگاری ها است گفت:مردم اگر امیدوار باشند که دولتی پای کار خواهد امد  و اگر انتخاب  مردم  انتخاب صحیح باشد مردم در امورات خود راحت تر و مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه روشنگری و اطلاع رسانی بر عهده اصحاب رسانه است و باید مواظب باشند تا مردم از مسیر درست خارج نشوند افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون هر کسی در مقابل این انقلاب قرار گرفته رسوا و از دور خارج شد که نمونه اش دکتر شریعتی بود که علارغم اینکه شخصیت و جایگاه ویژه نزد امام داشت با ایستادن مقابل امام ازنظر امام محو و نابود شد  .

ایران عقیده در پایان اظهار نمود ؛نظام اسلامی بر گرفته از اصول اسلام و انبیا است و هر کس مقابل آن قرار گیرد نا می شود و کسی که در مسیر قرار گیرد شعاع نور الهی بر آنها می تابد.

تنظیم/زلیخا صفری

  • نویسنده : زلیخا صفری