یادواره سرداران و‌۴۰۶ شهید شهرستان فومن با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مسجد جامع این شهر و تلویزیونی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور در مراسم یادواره تلوزیونی سرداران و‌۴۰۶ شهید شهرستان فومن شهدا را ضامن امنیت و پیشرفت کشور دانست و گفت : انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا و ‌رهبری های حکیمانه امام راحل عظیم الشان و‌ مقام معظم رهبری و حضور در صحنه ملت بزرگ و ولایتمدار به حول و قوه الهی پس از ۴۲ سال دچار ارتجاع، انحراف ‌و توقف نشده و به راه خود علیه ظالمان و ستمگران ادامه‌ می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف افزود : امروز با توجه به تمامی توطئه های دشمنان به ویژه تحریم های ظالمانه، انقلاب اسلامی با کارآمدی‌ در عرصه های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، صنعتی و نظامی به پیش می رود و به کوری چشم همه بدخواهان پیروزیم.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اضافه کرد : جا دارد مسوولان با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف کنند.
وی همچنین پاسداری از راه شهدا را بسیار ضروری دانست و گفت : اگر می خواهیم در دنیا و آخرت سرافراز باشیم باید راه شهدا را که راه انبیا و اولیا الهی است ادامه دهیم.