به گزارش صفیر گیلان ؛پرداخت دیه کامل ۱۹۲ میلیون تومانی به خانواده آتش نشانان/تشییع پیکر شهدا پس از ازمایشات/در حادثه پلاسکو ۲۰ هزار تن نخاله جابجا شد. به گزارش صفیر گیلان ؛پس از ۱۲هزاردقیقه انتظار و اشک و آه، آواربرداری از پلاسکو به پایان رسید و فقط ۲۰ پیکر از پلاسکو به جا مانده است […]

به گزارش صفیر گیلان ؛پرداخت دیه کامل ۱۹۲ میلیون تومانی به خانواده آتش نشانان/تشییع پیکر شهدا پس از ازمایشات/در حادثه پلاسکو ۲۰ هزار تن نخاله جابجا شد.
به گزارش صفیر گیلان ؛پس از ۱۲هزاردقیقه انتظار و اشک و آه، آواربرداری از پلاسکو به پایان رسید و فقط ۲۰ پیکر از پلاسکو به جا مانده است و البته طبق آمار پلیس، هنوز ۶ خانواده منتظر خبری از عزیزی هستند که در پلاسکو مفقود شده است اما هیچ پیکر دیگری پس از پایان آواربرداری از پلاسکو یافت نشد.

49605_411به خانواده هر یک از آتش نشانان شهید معادل یک دیه کامل (۱۹۲ میلیون تومان) پرداخت می شود و این در حالی است که میزان بیمه عمر آتش نشانان ۷۵ میلیون تومان و میزان بیمه حوادث آنها تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان است.

 در حادثه پلاسکو۱۷۰۰ کامیون نزدیک به ۲۰ هزار تن نخاله ساختمانی جابه‌جا کردند که این نخاله‌ها در مسافت ۵ کیلومتری از محل حادثه ریخته شدند.
 آمدن گردنبند شهدای آتش نشانی به بازار  از دیگر خبرهاست و این که  از فردا تردد در خیابان جمهوری ممکن می‌شود.
49896_407
سخنگوی آتش‌نشانی می گوید  مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان پس از اعلام نتایج آزمایش‌ها برگزار می‌شود.

و اخرین خبر اینکه  از دقایقی پیش عملیات دیوارکشی در مقابل خرابه‌های پلاسکو آغاز شدو محدودیت های ترافیکی حادثه پلاسکو از فردا رفع خواهد شد.

و امروز آتش‌نشانان در هوای سرد و زمستانی تهران با حرارت آتش زیر خاکستر پلاسکو خود را گرم می‌کنند

و پیدا شدن سند مالکیت نیم سوخته در آوار پلاسکو از دیگر حاشیه های اخرین خبر است.
49880_630