به گزارش صفیر گیلان؛نشست شورای اداری شهرستان فومن با حضور فرماندار ، نماینده شهرستان های فومن و شفت،امام جمعه، اعضای شورای تأمین و روسا و مدیران دستگاه های اجرایی عضو شورای ادارای،  در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار گردید. قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن پس از خوشامدگویی به روسا و مدیران دستگاه های اجرایی […]

به گزارش صفیر گیلان؛نشست شورای اداری شهرستان فومن با حضور فرماندار ، نماینده شهرستان های فومن و شفت،امام جمعه، اعضای شورای تأمین و روسا و مدیران دستگاه های اجرایی عضو شورای ادارای،  در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار گردید.

قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن پس از خوشامدگویی به روسا و مدیران دستگاه های اجرایی و سایر شرکت کنندگان در شورای اداری، با تجلیل از جایگاه شهید افتخاری و اشاره به روز بسیج اساتید و تجلیل از خدمتگزاران این حوزه، ضمن اشاره به پایش و بررسی نامحسوس ۲۵ اداره در شهرستان پیش از برگزاری جلسه شورای اداری، برنامه های خود را در راستای مدیریت هرچه بهتر شهرستان فومن طرح نمودند.

ایشان با تأکید بر تأمین نهاده های کشاورزی تا پایان فصل برداشت، توجه بیشتر به ارائه خدمات آموزشی برای توسعه کسب و کار و لزوم استفاده از ظرفیت تمام ادارات برای بزرگداشت شهداء را خواستار شدند.

فرماندار فومن ضمن تأکید بر رعایت انضباط اداری، تسریع در حل و فصل اختلافات میان دستگاه های و لزوم ارائه برنامه توسط مسئولان اجرایی در کمیته برنامه ریزی، به اولویت دهی به پروژه های نیمه کاره به جای پیشنهاد طرح های جدید، پرهیز ادارات از سیاست زدگی، بهره گیری از ظرفیت فرهنگی شهرستان و فعالیت بیشتر شورای فرهنگی شهرستان اشاره کردند و از رسانه ها و فعالان فضای مجازی دعوت کردند تا با پوشش مطالبات واقعی مردم، در پیشبرد صحیح اهداف دولت خدمتگزار سهیم باشند.

در ادامه، نماینده محترم شهرستان ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله سال ۱۳۶۹، درخصوص اهمیت برنامه ریزی در اجرای خدمات، تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم و اهمیت ساماندهی معضلات اجتماعی مطالبی را بیان نمودند.

امام جمعه شهرستان فومن نیز ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، تجلیل از حماسه ۷ تیر، توجه به برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت شهید افتخاری نماینده سابق شهرستان را یادآور شد.

همچنین طبق برنامه قبلی، روسا و مدیران محترم برخی ادارات شامل جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهام عدالت درباره وضعیت دستگاه اجرایی خود و اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۶ و برنامه های پیشنهادی برای سال جاری، گزارشی ارائه نمودند.