به گزارش صفیر گیلان،فاطمه شیرزاد با بیان اینکه شرایط پرداخت تسهیلات کم بهره به تمام رانندگان تاکسی در رشت باید فراهم شود تصریح کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره به منظور نوسازی ناوگان تاکسی رانی رشت طی چند ماهه اخیر آغاز شده و باید این مهم به تمامی رانندگان تاکسی متقاضی اختصاص پیدا کند. وی با […]

به گزارش صفیر گیلان،فاطمه شیرزاد با بیان اینکه شرایط پرداخت تسهیلات کم بهره به تمام رانندگان تاکسی در رشت باید فراهم شود تصریح کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره به منظور نوسازی ناوگان تاکسی رانی رشت طی چند ماهه اخیر آغاز شده و باید این مهم به تمامی رانندگان تاکسی متقاضی اختصاص پیدا کند.
وی با بیان اینکه ناوگان تاکسی رانی رشت فرسوده است افزود: رانندگان تاکسی از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و باید برای کاهش مشکلات آنان تلاش شود.
شیرزاد با اشاره به وضعیت نامطلوب ترافیکی رشت بیان کرد : ترافیک کلاف سردرگمی است که مختص شهر رشت نبوده و برای رفع این معضل باید به فرهنگ ترافیکی توجه بیشتری معطوف شود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مدیران حوزه فرهنگ باید تغییر رویه داشته باشند افزود: نهادینه کردن هر موضوعی نیازمند فرهنگ سازی و تغییر نگرش جامعه نسبت به آن بوده و یقینا بخشی از مشکلات حوزه ترافیکی رشت نیز با فرهنگ سازی برطرف می شود.
وی به فقدان پارکینگ های طبقاتی در رشت اشاره کرد و گفت: علیرغم تمامی تلاش هایی که در این حوزه انجام شده تا کنون احداث پارکینگ طبقاتی در رشت مغفول مانده و امیدوارم این مهم در شورای پنجم رشت محقق شود.
شیرزاد با تاکید بر جمع آوری خودروهای فرسوده در رشت بیان کرد: فعالیت خودروهای فرسوده در رشت موجب افزایش آلودگی هوا و نازیبایی سیمای شهری شده و امیدوارم با پرداخت تسهیلات مناسب در این بخش به زودی شاهد نوسازی حمل و نقل شهری باشیم.