به گزارش اختصاصی صفیرگیلان، مظفر نیکومنش  در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت که با تاخیر ۴۵ دقیقه ای  و غیبت فرهاد شوقی، رضا رسولی، فرانک پیشگر  و امیر حسین علوی اغاز شد با اشاره به اینکه  ما بودجه پرداخت حقوق کارکنان  را مصوب و به شهرداری کلانشهر رشت ابلاغ کردیم  […]

به گزارش اختصاصی صفیرگیلان، مظفر نیکومنش  در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت که با تاخیر ۴۵ دقیقه ای  و غیبت فرهاد شوقی، رضا رسولی، فرانک پیشگر  و امیر حسین علوی اغاز شد با اشاره به اینکه  ما بودجه پرداخت حقوق کارکنان  را مصوب و به شهرداری کلانشهر رشت ابلاغ کردیم  گفت: نباید پرداخت نکردن حقوق کارکنان شهرداری رشت را تقصیر شورا بدانند.
وی اظهار داشت: مدیران شهرداری کلانشهر رشت به جای مصاحبه های این چنینی، کار نیروها را انجام دهند و به وضع معیشتی آنان توجه داشته باشند و مشکل ارباب رجوع را مرتفع کنند.
نایب رییس شورای اسلامی رشت به شهردار این کلانشهر رشت بار دیگر تذکر داد تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اقدام کند.
نیکومنش تصریح کرد؛یکی از معاون شهردار رشت هفته گذشته در مصاحبه ای گفته بود، به دلیل عدم ابلاغ بودجه از سوی شورا ، امکان پرداخت حقوق پرسنل را نداریم، اما به دلیل مشکل معیشتی کارکنان، حقوق کارکنان را بدون ابلاغ بودجه مصوب پرداخت می‌کنیم.
وی در ادامه با بیان این که موضوع توجه نکردن به کیفیت آسفالت در کلانشهر رشت بارها تکرار شده ، خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت توجه به کیفیت آسفالت باز هم تاکید می کنیم که دست اندرکاران شهرداری نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.