به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ صبح امروز  جمعی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلانمبنی بر  عدم پرداخت برخی از مطالبات خود، به  معاونت علوم پزشکی مراجعه نمودند .   در این راستا با حضور  دکتر محمدتقی آشوبی- معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست دانشگاه علوم زشکی گیلان  نشستی […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ صبح امروز  جمعی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلانمبنی بر  عدم پرداخت برخی از مطالبات خود، به  معاونت علوم پزشکی مراجعه نمودند .

  در این راستا با حضور  دکتر محمدتقی آشوبی- معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست دانشگاه علوم زشکی گیلان  نشستی را با بازنشتگان در دانشگاه برگزار نمودند.

دکتر آشوبی گفت: مطالبات بازنشستگان دانشگاه که سال ۹۵ بازنشسته شده اند، بطور کامل پرداخت شده است. وی افزود: ذخیره مرخصی بازنشستگان ۹ماهه اول سال ۹۶  پرداخت شده و ذخیره مرخصی بازنشستگان سه ماهه آخر سال ۹۶ نیز تا پایان آذر ماه جاری تصویه می شود.

دکتر آشوبی ادامه داد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۶ نیز که باید از محل منابع دولت پرداخت شود، منوط به تخصیص بودجه از سوی سازمان برنامه ریزی کشور است. وی افزود: ذخیره مرخصی سال ۹۷ بازنشتگان نیز منوط به ارایه لیست لایحه بودجه ۹۸ است که در سال ۹۸ لحاظ می شود.

 وی همچنین از پیگیرزی سه نماینده از جمع بازنشستگان  با سازمان برنامه و بودجه دولتی خبر داد .

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمامی تلاش خود را برای احقاق حقوق به حق بازنشستگان به کار خواهد بست. در این خصوص، جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه و دکتر نوبخت در تهران برگزار شد که امیدواریم با پی گیری های لازم، این مهم محقق شود.