به گزارش صفیر گیلان؛سید جلال سید محمدی ظهر یکشنبه در جلسه بزرگداشت هفته دولت صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: کم کردن مشکلات و مسائل جامعه به ویژه مردمی که هر چه داریم از حضور و مشارکت آنها است، باید در اولویت باشد. فرماندار صومعه سرا با اشاره به سالروز تأسیس اقامه نخستین […]

به گزارش صفیر گیلان؛سید جلال سید محمدی ظهر یکشنبه در جلسه بزرگداشت هفته دولت صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: کم کردن مشکلات و مسائل جامعه به ویژه مردمی که هر چه داریم از حضور و مشارکت آنها است، باید در اولویت باشد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به سالروز تأسیس اقامه نخستین نماز جمعه کشور، افزود: نماز جمعه دستاورد مهم نظام مقدس جمهوری و امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از اقامه اولین نماز جمعه در کشور می‌گذرد، عنوان کرد: نماز جمعه تاکنون در کشور احیا و بستر سازه موفقیت‌ها، خیرات و برکات زیادی بوده و باید در حفظ و صیانت این دستاورد کوشا باشیم.

سید محمدی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در راستای رفاه حال مردم است، بیان کرد: با توجه هفته دولت سال پایانی کار دولت تدبیر و امید است انتظار داریم مسئولان در پیشرفت و آماده سازی پروژه‌های عمرانی گام برداشته و به اجرای طرح‌ها شتاب بیشتری دهند.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: اقدامات ویژه ای در شهرستان با کمک و همکاری دهیاران و بخشداران در بافت روستایی در راستای مرمت و احداث پل‌های فرو ریخته در اثر سیل در حال اجرا است.

وی در ادامه تأکید کرد: پروژه‌های که در آستانه بهره برداری قرار دارند باید تقویت شوند.

سید محمدی به نقش بی بدیل مردم اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های هفته دولت با مشارکت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطعاً آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاهد بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در شهرستان صومعه سرا هستیم، اظهار کرد: مردم باید نسبت به رعایت موازین بهداشتی آگاهی‌های لازم را داشته باشند، در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به روزهای پرخطر دو ماه گذشته باز خواهیم گشت.

فرماندار افزود: ویروس کرونا در کمین مردم است و دستگاه‌های متولی در این زمینه باید تدابیر لازم به مردم و مسئولین را اطلاع رسانی کنند.

/مهر