استاندار گیلان در شهرستان شفت گفت؛ علیرغم تنگناها و شرایط دشوار تحریمی، پروژه های خوبی در عرصه تولید این شهرستان به ثمر نشسته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیرگیلان؛ در ادامه سفر نماینده عالی دولت در گیلان به همراهی بهروزی فر نماینده و سرپرست فرمانداری شهرستان، یک مجتمع بوم گردی در روستای ملاسرای شفت با هزینه ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر افتتاح شد.
استاندار گیلان با بیان اینکه علیرغم تنگناها و شرایط دشوار تحریمی، پروژه های خوبی در عرصه تولید این شهرستان به ثمر نشسته ، اظهارداشت: به سبب ظرفیت بالای شفت در عرصه گردشگری، یک واحد بوم گردی نیز امروز به مرحله بهره‌برداری رسید.
دکتر زارع به سرمایه‌گذاری حدود ۲۱ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های افتتاح شده امروز اشاره و اضافه کرد: این طرح ها ظرفیت های خوب اشتغالزایی نیز برای جوانان فراهم کرده که با افتتاح طرح‌های توسعه به عنوان برنامه‌های سرمایه‌گذاران و حمایت‌های تسهیلاتی، این فرصت در سال آینده، افزایش می یابد.
در دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.این میزان اعتبار نسبت به ایام دهه فجر سال گذشته، ۹۶ درصد رشد دارد.
از مجموع اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال بالغ بر دو هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

 

  • منبع خبر : صفیر گیلان