به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛حجت السلام محمد مهدی افتخاری در شامگاه امشب در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان فومن ضمن تقدیر از استاندار گیلان که همیشه همراه و یاور مسئولان است گفت:از فرصتها استفاده کنیم و این تغییرات شخص سالاری نیست بلکه بر اساس شایسته سالاری است. وی با اشاره به اینکه شهرستان […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛حجت السلام محمد مهدی افتخاری در شامگاه امشب در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان فومن ضمن تقدیر از استاندار گیلان که همیشه همراه و یاور مسئولان است گفت:از فرصتها استفاده کنیم و این تغییرات شخص سالاری نیست بلکه بر اساس شایسته سالاری است.

photo_2017-01-22_11-51-54

وی با اشاره به اینکه شهرستان فومن در حوزه عمرانی عقب ماندگی دارد گفت:تلاش کنیم تا این شهرستان رنگ آبادانی به خود بگیرد و خدمت به مردم داشته و بازیچه حزب و گروهها نباشیم.

افتخاری با اشاره به اینکه با کمک استاندار در بروز و شکوفایی استان تلاش کنیم گفت: گیلان سرشار از زیبایی هاست و باید این زیبایی فقط در کتاب و تابلو ها گفته نشود بلکه بسترها برای  شکوفایی این توانمندی فراهم شود   .

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه شهرستان فومن  با مشکلات و کمبودهای  زیادی   دست و پنجه نرم می کند گفت: علت حضورم در کمیسیون عمران بخاطر این بود  که دیدم عمران منطقه نمایندگی من خراب و نیازمند سازندگی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه در چند حوزه شهرستان فومن نیازمند کمک است گفت:وضعیت بیمارستان ما بسیار اسف بار و این بیمارستان مرده و خاموش است.

وی شهرک های صنعتی را در شهرستان با وضعیت مطلوب مطرح و تاکید کرد؛ این شهرکها ظرفیت جذب نیرو  انسانی را دارد.

وی افزود:ما تا امروز نتوانستیم کاری برای مردم این شهرستان انجام دهیم و من از مدیران شهرستان می خواهم تا با هماهنگی برای خدمت به مردم  گام بردارند و خدمت را افتخار بدانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه  تلاش کنیم تا درگیریهای حزبی و جناحی در شهرستان  پایان یابد گفت:فضای ارام  در شهرستان توسط فرماندار حفظ شود.

افتخاری  از مدیران خواست تا از پشت میز کار بیرون امده و در دل مردم بروند  و رمز پیروزی را خدمت به مردم بدانند تاکید کرد؛ خدمت به مردم  بدون منت به زندگی ارزش می دهد و شما با این ارزشها قیمت پیدا میکنید.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس پل ورودی شهر فومن را درد خواند و گفت: این درد با هیچ مسکنی تسکین نمی یابد و مردم را تغییر این فضا ارام میکند.

ایشان پل فومن را پر چین و چروک  خواند و گفت:این چین و چروک  با یک ارایش از بین می رود.

امروز و در این مراسم حسین اسماعیل پور بعنوان فرماندار فومن جای میر شمس مومنی زاده معارفه شد.