هفته اول رقابت های چهارمین دوره لیگ تیراندازی بانوان استان گیلان با دو بازی و حضور ۲۴ تیرانداز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت. به گزارش روابط عمومی هیأت تیراندازی گیلان؛ در بازی اول، تیم تفنگ و تپانچه شاخه نبات رشت در مقابل تیم تفنگ و تپانچه هدف تالش به رقابت پرداختند، […]

 

هفته اول رقابت های چهارمین دوره لیگ تیراندازی بانوان استان گیلان با دو بازی و حضور ۲۴ تیرانداز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی هیأت تیراندازی گیلان؛ در بازی اول، تیم تفنگ و تپانچه شاخه نبات رشت در مقابل تیم تفنگ و تپانچه هدف تالش به رقابت پرداختند، که در دو رشته تفنگ و تپانچه تیم شاخه نبات به پیروزی رسید.
در بازی دوم نیز تیم های دهکده المپیک و مارلیک به رقابت پرداختند، که در این مسابقه، در دو رشته تفنگ و تپانچه تیم دهکده المپیک موفق به پیروزی شد.
مانی زرشکی دبیر هیات تیراندازی گیلان در این رابطه گفت: در هفته نخست این رقابت ها معصومه عسکری، بازیکن تیم شاخه نبات با کسب رکورد ۳۸۲ امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تفنگ بادی را از آن خود کرد.
همچنین هدیه نوروزی از تیم دهکده المپیک با رکورد ۳۶۸ امتیاز و عالیه اصغری از تیم شاخه نبات با کورد ۳۵۹ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و سوم بخش انفرادی تفنگ بادی را کسب نمودند.
در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی نیز زینب طوماری از تیم شاخه نبات با کسب رکورد ۳۷۵ امتیاز اول شد و فائزه نصیرزاده با رکورد ۳۵۴ امتیاز از تیم مارلیک و سحر دلدار با رکورد ۳۵۱ امتیاز از تیم دهکده المپیک به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
گفتنی است هفته دوم این رقابتها جمعه ۱۰ دی ماه در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار می شود.