به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت «علی رفاهتی» در گفت وگو یی به همکاری دستگاههای اجرایی استان در  بحران کرونا ویروس  اشاره کرد و افزود: در این بحران همه نیروها پای کار آمدند که جای تشکر و قدردانی دارد. رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با بیان اینکه در این مدت بسیج دانش‌آموزی در کنار دیگر نهادهای […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت «علی رفاهتی» در گفت وگو یی به همکاری دستگاههای اجرایی استان در  بحران کرونا ویروس  اشاره کرد و افزود: در این بحران همه نیروها پای کار آمدند که جای تشکر و قدردانی دارد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با بیان اینکه در این مدت بسیج دانش‌آموزی در کنار دیگر نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال بود اظهار کرد : در دهه آخر ماه مبارک رمضان این سازمان با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۴۰۰  بسته معیشتی را بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع کرد.

 رفاهتیتصریح کرد: این بسته معیشتی که شامل برنج، مرغ، رب، روغن، ماکارونی و حبوبات به ارزش اقتصادی ۲۰۰ هزار تومان است به دانش آموزان طرح شهید بهنام اهدا شد.
وی با بیان اینکه فعالیت آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان ادامه دارد تاکید کرد: بحران کروناویروس فرصتی شد تا فعالیت آموزشی در حوزه فضای مجازی افزایش یابد تا ضعف‌ها و نقاط قوت این بخش شناسایی و ساماندهی و سازماندهی  شود.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با بیان اینکه ممکن است  بیماری کرونا ویروس همچنان در سطح جامعه وجود داشته باشد  خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از مدارس اختیاری بازگشایی شده است، مسئولان مدارس بایستی پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش برای دانش اموزان بازگو کنند تا از روند احتمالی این بیماری جلوگیری شود.