به گزارش صفیر گیلان؛علیرضا حاجی پور در حاشیه بازدید از روند شرکت لوله های بتنی شمال اظهار داشت: این بازدید با توجه به قراردادی که سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با شرکت منعقد کرده است انجام می شود. رییس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت: قراردادی در اسفند ماه ۹۵ با شرکت لوله های […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛علیرضا حاجی پور در حاشیه بازدید از روند شرکت لوله های بتنی شمال اظهار داشت: این بازدید با توجه به قراردادی که سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با شرکت منعقد کرده است انجام می شود.
رییس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت: قراردادی در اسفند ماه ۹۵ با شرکت لوله های بتنی شمال در خصوص احداث تصفیه خانه شیرابه سراوان منعقد شد که در دو فاز نیم لیتر و فاز نهایی ۳ لیتر بر ثانیه تعبیه شده است که باید در سراوان نصب شود.
وی با بیان اینکه بخشی از دستگاهها ساخته شده اند افزود: کار پیشرفت فیزیکی و قابل قبولی تا امروز داشته است با توجه به اینکه حدود یکسالی بخشی از کار متوقف بود و تاخیر در کار وجود داشت اما امروز کارها به خوبی پیش می رود.
حاجی پور تاکید کرد: روش تصفیه نانو ذرات اکسید آهن است که با استفاده از بستر نانو در نهایت شیرابه ای که مراحل اولیه تصفیه را به صورت فیزیکال طی کرده است در نهایت به روش نانو تصفیه می شود و به حداقل cod و استاندارد های زیست محیطی می رسد.
وی افزود: این سیستم قابل حمل و موبایل است در کارخانه لوله های بتنی شمال ساخته می شود و به تصفیه خانه سراوان انتقال می یابد سرعت کار بهتر از گذشته است و به زودی مشکلات مالی هم حل می شود.