به گزارش صفیر گیلان،مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، سرهنگ علی یاری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از کارکنان شرکت گاز در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز […]

 به گزارش صفیر گیلان،مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، سرهنگ علی یاری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از کارکنان شرکت گاز در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام سجاد (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی تمام دنیا برای نابودی ایران تلاش نمودند ولی با توکل بر خداوند و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) توانستیم ۸ سال قهرمانانه در برابر زورگویان مقاومت نماییم.

وی ادامه داد: آمریکا که نتوانسته ایران را از طریق نظامی تسلیم نماید هم اکنون به سمت جنگ اقتصادی روی آورده و تلاش می نماید با تحریم و فشارهای اقتصادی مقاصد خود را پیش ببرد که بحمالله با تلاش مسئولین و خدمتگزاران صدیق به کشور و اتحاد و همبستگی همه آحاد مردم، کاری از پیش نخواهند برد.

مهندس اکبر گفت: هم اکنون کارکنان شرکت گاز در بخش اقتصادی در حال جهاد و مبارزه با استکبار جهانی می باشند و با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه می نمایند.

در ادامه سرهنگ علی یاری از فرماندهان سپاه استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشکر از مجموعه شرکت گاز بجهت برگزاری مراسم و نمایشگاه دفاع مقدس به بیان شرحی گذرا از اتفاقات و رویدادهای جنگ تحمیلی پرداخت.

وی رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) را کلید اصلی گذر از بحران ها و مشکلات آن دوران عنوان نمود و گفت: حضرت امام با  علم و دانش، بهترین راهکارها را برای برون رفت از بحران ها ارائه نمود و ملت شریف ایران با پیروی کامل از منویات رهبر فرزانه خود توانست از سد مشکلات عبور نماید.

سرهنگ علی یاری در خاتمه ضمن قدردانی از ملت شریف ایران بجهت حضور همیشگی در کنار رهبری و انقلاب اسلامی ابراز امیدواری نمود تا با کمک و همراهی مردم و مسئولین توان بالقوه ایران اسلامی در همه عرصه ها به بالفعل تبدیل شود.

همچنین در این مراسم در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه کتاب سلام بر ابراهیم ، زندگینامه و خاطرات پهلوان بی مزار شهید ابراهیم هادی، به کلیه حاضرین در مراسم اهدا شد.