کرونا نقاط ضعف حوزه بهداشت و درمان گیلان را نمایان کرد

  پرینت
کرونا نقاط ضعف حوزه بهداشت و درمان گیلان را نمایان کرد
شناسه خبر : 35187 | تاریخ انتشار : 31 فروردین 1399 - 17:10 | 5901 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در سپاه قدس گیلان با سردار محمد عبدالله پور ، فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفتگو کردند. سردار محمد عبدالله پور در این دیدار با بیان اینکه مردم پاسدار انقلاب هستند اظهار کرد: مردم ما در تمامی صحنه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در سپاه قدس گیلان با سردار محمد عبدالله پور ، فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمد عبدالله پور در این دیدار با بیان اینکه مردم پاسدار انقلاب هستند اظهار کرد: مردم ما در تمامی صحنه های که دفاع از انقلاب نیاز بود همیشه در صحنه بودند و دفاع مقدس را نیز امام خمینی (ره) با همین تدبیر مدیریت کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز جنایتکارترین افراد دنیا دشمن انقلاب اسلامی ایران هستند، بیان کرد: امام خمینی (ره) مدل بی نظیری برای انقلاب اسلامی ایران به وجود آورد که آن تشکیل بسیج در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که همین مردم نیز تاکنون تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده اند.

وی با بیان اینکه تمامی کشورهای پیشرفته دنیا در برابر شیوع ویروس کرونا ناتوان شده اند گفت: مردم ایران اسلامی و به ویژه گیلان برخلاف کشورهای پیشرفته دنیا، با همدلی و ایمان به خدا جهت مقابله با این ویروس منحوس بسیج شدند و مشکلات کشور را تا حد زیادی برطرف کردند و برای مثال در همین گیلان ما تعداد ۴۱۱ کارگاه مردمی تولید ماسک و گان بیمارستانی هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

عبدالله پور اشاره به اینکه نمایندگان منتخب مردم در مجلس باید برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند، بیان کرد: نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی باید قدردان خون شهدا باشند و سیره و روش زندگی شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در استان گیلان ظرفیت های فراوانی وجود دارد، تصریح کرد: مشکلات موجود در استان به دلیل سوء مدیریت ها و عدم استفاده از فکر نخبگان است که می توان آن را با خردجمعی و هم اندیشی مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان در حوزه بهداشت و درمان ضعف های فراوانی دارد، افزود: شیوع ویروس کرونا در گیلان باعث پیدا شدن نقاط ضعف استان در حوزه بهداشت و درمان شد که باید هرچه سریع تر این مشکلات برطرف شود و این مسئله همت منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی را می طلبد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.