به گزارش صفیر گیلان ؛فرماندهی انتظامی لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۴ کیلو و ۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ” محمود قاسمی ” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه […]

به گزارش صفیر گیلان ؛فرماندهی انتظامی لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۴ کیلو و ۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” محمود قاسمی ” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و اطمینان از صحت موضوع موفق به شناسایی متهم ۳۶ ساله شدند، افزود: طی یک عملیات متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از محل ۴ کیلو و ۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: مبارزه و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از خطوط قرمز پلیس بوده و با هرگونه فعالیتی در این زمینه به شدت برخورد خواهد شد.