صفیر گیلان؛سرهنگ محسن جعفرزاده در گفتگو با صفیر گیلان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال مأموران انتظامی شهرستان فومن ۲۹۵ مورد سرقت را کشف کرده‌اند، افزود: در این مدت ۱۱۹ سارق نیز دستگیر و به مراجع قضایی معروفی شدند. وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای امنیت شهروندان مهم‌ترین اولویت پلیس است، گفت: در […]

صفیر گیلان؛سرهنگ محسن جعفرزاده در گفتگو با صفیر گیلان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال مأموران انتظامی شهرستان فومن ۲۹۵ مورد سرقت را کشف کرده‌اند، افزود: در این مدت ۱۱۹ سارق نیز دستگیر و به مراجع قضایی معروفی شدند.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای امنیت شهروندان مهم‌ترین اولویت پلیس است، گفت: در زمینه حفاظت از منابع طبیعی نیز در این مدت مأموران انتظامی شهرستان فومن موفق به کشف و ضبط بیش از ۱۹ تن انواع چوب جنگلی قاچاق شده‌اند.

سرهنگ جعفرزاده در ادامه به کشف و ضبط مواد مخدر در سطح شهرستان فومن در عملیات‌های انجام شده اشاره و تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال ماموران انتظامی در مجموع ۱۴ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع موادمخدر کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ۱۲ کیلو و ۴۶۰ گرم از مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک، یک کیلو و ۵۶۰ گرم هروئین و ۳۳۰ گرم حشیش بوده است، ادامه داد: در همین راستا چندین باند تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر نیز متلاشی شده‌است.

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه در این مدت هزار و ۱۴۰ لیتر سوخت قاچاق و ۱۸ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز هم کشف شده است، گفت: هزار و ۴۲۳ واحد صنفی نیز مورد بازدید قرار گرفته‌اند که ۵۱ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شده‌اند.