به گزارش صفیر گیلان:سرپرست فرماندهی انتظامی فومن گفت: ۱۵ رأس گاو فاقد مجوز دامپزشکی و حمل از یک دستگاه کامیون کشف شد. سرهنگ “عباس حقیقی‌نیا” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون حامل احشام (گاو) مشکوک شده و آن را برای بررسی […]

به گزارش صفیر گیلان:سرپرست فرماندهی انتظامی فومن گفت: ۱۵ رأس گاو فاقد مجوز دامپزشکی و حمل از یک دستگاه کامیون کشف شد.
سرهنگ “عباس حقیقی‌نیا” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون حامل احشام (گاو) مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۱۵ رأس گاو فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد افزود: خودرو توقیف و متهم ۴۹ ساله به همراه پرونده مربوطه تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.
وی با اشاره به اینکه متهم قصد انتقال احشام به خارج از استان را داشت تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی دام‌ها تحویل کشتارگاه صنعتی شدند.
سرهنگ حقیقی‌نیا بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی دام‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی فومن در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بعضی از بیماری‌ها قابل سرایت از حیوانات به انسان هستند، جابجایی و انتقال آنها بدون مجوز دامپزشکی می‌تواند سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.