به گزارش صفیر گیلان از فومن، هاشمی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت فومن در تشریح این خبر گفت: در ادامه روند مقابله با احتکار کالاهای اساسی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و سپاه ناحیه شهرستان فومن از احتکار تعدادی لاستیک در یک انبار دراین شهرستان باخبر شدند. وی افزود: در تحقیقات اولیه نیرو ی […]

به گزارش صفیر گیلان از فومن، هاشمی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت فومن در تشریح این خبر گفت: در ادامه روند مقابله با احتکار کالاهای اساسی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و سپاه ناحیه شهرستان فومن از احتکار تعدادی لاستیک در یک انبار دراین شهرستان باخبر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه نیرو ی خدوم سپاه انباری مورد  نظر یکی در مسیر جاده ماسوله و دیگری در مسیر جاده فومن به صومعه سرا  شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی در بازرسی از این محل تعداد ۵۴ حلقه لاستیک خودروی سبک و سنگین  به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون تومان  کشف شد.

هاشمی در پایان با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۴ حلقه لاستیک سایز سبک کویر و ۱۰ حلقه لاستیک سایز سنگین است  اظهار کرد: صاحب اجناس احتکار شده در این رابطه دستگیر  و توقیف لاستیک و پس از تشکیل پرونده با صدور حکم  به مراجع تعزیرات معرفی شد.