به گزارش صفیر گیلان؛ عباس اهرابی پیش از امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: مردم نوع‌دوست گیلان در این مرحله ۶۵۰ میلیون تومان در این مرحله کمک کرده‌اند. اهرابی در ادامه با بیان اینکه ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۹۰ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است، افزود: این […]

به گزارش صفیر گیلان؛ عباس اهرابی پیش از امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: مردم نوع‌دوست گیلان در این مرحله ۶۵۰ میلیون تومان در این مرحله کمک کرده‌اند.

اهرابی در ادامه با بیان اینکه ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۹۰ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است، افزود: این کمک‌های به صورت نقدی و غیر نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ احسان و انفاق قبل از شروع سال تحصیل جدید است، گفت: یکی از اولویت‌های ما حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند بوده تا از تحصیل بازنمانند.

وی همچنین از برگزاری مرحله دوم این جشن همزمان با ۱۰ مهر ماه امسال با آغاز سال تحصیل جدید در سطح مدارس برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مرحله دانش‌آموزان و والدین کمک‌های خود را در قالب پاکت‌های نیکوکاری توزیع شده در سطح مدارس برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌کنند.

اهرابی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۱۶۱ دانش‌آموز و دو هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند، ادامه داد: برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش‌آموزان و دانشجویان ۴۰۰ هزار تومان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان بتوانیم تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی این تعداد سبد تحصیلی را تهیه و به آنها اهدا کنیم.