با همت دهیار و شورا،

“گربه کوچه” روستای فاقد “قهوه خانه” دارای ساختمان دهیاری شد+تصاویر

  پرینت
“گربه کوچه” روستای فاقد “قهوه خانه” دارای ساختمان دهیاری شد+تصاویر
شناسه خبر : 42774 | تاریخ انتشار : 17 بهمن 1399 - 11:02 | 895 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

قربانزاده این روستا را فاقد مسجد و قهوه خانه خواند و گفت: روستاهای فاقد دهیاری با توجه به محروم بودن از امکانات و اعتبارات لازم، نیاز به حمایت بیشتر دارند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛با همت دهیار و شورای روستای گربه کوچه ساختمان دهیاری این روستا آماده بهره برداری شد.

گربه کوچه، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان فومن در دهستان رودپیش استان گیلان  با دارا بودن ۷۵ خانوار و جمعیت ۲۷۵ نفری است.

با همت و تلاش جناب قربانزاده دهیار روستا و اعضای شورا ساختمان دهیار  گربه کوچه با حضور محمد رضا محسنی فرماندار ، خانم کمالی بخشدار بخش مرکزی ، امام جمعه شهرستان ، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان و مردم با رعایت پرتوکل بهداشتی به بهرداری رسید.
دهیار روستای گربه کوچه در حاشیه بهره برداری از این پروژه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان به ویژه دو شهید نمایان و پالاش  و اهالی بزرگوار روستا از مسئولان  تشکر نمود گفت: روستای گربه کوچه در دل شهر فومن قرار دارد و از سال ۹۴ دهیار داشته  ولی بخاطر نداشتن برخی امکانات فرهنگی از محرومیت ها رنج می برد.
 وی این روستا را فاقد مسجد و قهوه خانه خواند و گفت: بعد از اتمام دهیاری ما پروژه مسجد روستا را آغاز کردیم و بیش از ۵۰ درصد پروژه مسجد سازی اجرایی شده است.
 قربانزاده تصریح کرد؛  ساختمان دهیاری  در زمینی به مساحت ۱۷۰ متر و  با زیر بنای ۷۵ متر  با اعتبار ۱۰ میلیون تومانی استانی و استانداری گیلان  و نیز از محل درآمدهای محلی که ۱۷۰ میلیون تومان بوده به بهره برداری می رسد.
این دهیار  همچنین از نصب دوربین در ساختمان دهیاری برای ایجاد امنیت در  کل روستا خبر داد و گفت: خانه هلال روستا نیز در یکی از اتاق های این ساتمان امروز به بهره برداری رسید.
وی همچنین از نصب ست ورزشی و نصب کل تابلو های محله با اعتبار ۶۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: بازگشایی کوچه ها به عرض۸ متری و به طول ۲۵۰ متر  با اعتبار ۲۷ میلیون تومان توسط تعاونی دهیاران از دیگر اقدامات است.

قربانزاده از جدول بندی و نصب چراغ انی به طول ۲۶۰  متر با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان  خبر داد و گفت: چراغ های معابر ورودی روستا همزمان با شب ۲۱  بهمن ماه و بانک الله اکبر روشن خواهد شد.

دهیار گربه کوچه از تجهز و کف پوش معابر و کوجه ها  و نصب صندلی توسط بنیاد مسکن  در هفته دولت ۱۴۰۰ خبر داد افزود:روستاهای فاقد دهیاری با توجه به محروم بودن از امکانات و اعتبارات لازم، نیاز به حمایت بیشتر دارند.

و ی در پایان ضمن تقدیر از مسئولان و خانواده شهدای روستا این مکان را محلی برای تبادل اطلاعات و بیان مشکلات روستا و هم نشینی معتمدان محلی بخاطر فقدان قهوه خانه خواند و امیدوار شد تا با حمایت مسئولان حوزه فرهنگی مسجد محل نیز به زودی تکمیل و به مردم روستا هدیه شود.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری
  • منبع خبر : صفیر گیلان
برچسب ها
نوشته های مشابه
قدرت بسیج،گستردگی بسیج با نگاه همدلی و امید آفرینانه برای جامعه کار و تولید استان است
رشد ۷۹/۷ درصدی در اولین حراج خرده فروشی سال ۱۴۰۳
رسانه حرکت رو به جلو، کم هزینه و پرفایده را برای استان و کشور رقم بزند/نظارت بر دستگاه ها از مطالبات دستگاه قضایی
معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اکسپو ۲۰۲۴
بازسازی ساختمان های تاریخی رشت/ بررسی تشکیل کمیسیون جدید در شورا
اولین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با موضوع بررسی برنامه های عملیاتی دستگاه های اجرایی گیلان برگزار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.