صفیر گیلان؛پاکاری از برگزاری یادمان ۶۳ شهید گیلانی انقلاب اسلامی در ۱۹ بهمن ۹۶ خبر داد و گفت: دفتر اول کتاب وصیتنامه کامل شهدای استان گیلان در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد. به گزارش صفیر گیلان به نقل از ایثار گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، ۲۵ دی […]

صفیر گیلان؛پاکاری از برگزاری یادمان ۶۳ شهید گیلانی انقلاب اسلامی در ۱۹ بهمن ۹۶ خبر داد و گفت: دفتر اول کتاب وصیتنامه کامل شهدای استان گیلان در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد.
به گزارش صفیر گیلان به نقل از ایثار گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، ۲۵ دی در جلسه هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با بیان اینکه بزرگداشت پیروزی انقلاب به معنی بزرگداشت آرمان های اسلامی و اعتقادات دینی به عنوان جوهره انقلاب است، افزود: دهه فجر تاریخ ماندگار و میراث دینی و ملی ماست که هر ساله باید باشکوه و مردمی برگزار شود.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورهای دنیا و منطقه در حرکت های انقلابی و بیداری اسلامی است، گفت: وجه تمایز انقلاب ما، رهبری قدرتمند و وحدت کلمه عامه مردم است.
پاکاری با اشاره به اینکه دهه فجر بزرگترین جشن انقلابی ایران است، گفت: تمام کشورها در روز استقلالشان جشن‌های بزرگی انجام می‌دهند و ما هم باید در این زمینه خیلی بیشتر تلاش کنیم.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر امسال با رویکرد فرهنگی، عنوان کرد: دهه فجر تولد انقلاب اسلامی و متعلق به همه مردم ایران است و لذا در برنامه ریزی برای بزرگداشت دهه فجر برنامه های خلاقانه و نوآورانه نسبت  به سال های گذشته طراحی و اجرایی شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصت خوبی برای امیدآفرینی و تقویت وحدت و غرورملی است، خاطرنشان کرد: باید از فرصت دهه فجر جهت تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز استفاده کنیم.
پاکاری از برگزاری یادمان ۶۳ شهید گیلانی انقلاب اسلامی در ۱۹ بهمن ۹۶ خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم نمادین ورود حضرت امام(ره) به میهن در فرودگاه سردار جنگل رشت و غبارروبی و عطرافشانی مزار متبرک شهدا از جمله ویژه برنامه های آغازین روز دهه فجر است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان رونمایی از نرم افزار چندرسانه ای «سرای دلدادگان» در گلزار شهدای رشت، عیادت از والدین شهدا در مراکز درمانی توسط کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انقلاب را از دیگر برنامه ها دانست و اضافه کرد: مراسم ملی «میهمانی لاله ها» همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه دفتر اول کتاب وصیتنامه کامل شهدای استان گیلان در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد، تاکید کرد: از همه دستگاه های عضو کمیته تخصصی ایثارگران ستاد دهه فجر استان می خواهیم برنامه های خود را با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کنند.
پاکاری یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید از تمام ظرفیت خود برای بزرگداشت این ایام شکوهمند استفاده کنند تا بتوانیم سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب را در شان این ملت و نظام جشن بگیریم.
“انتهای پیام”