به گزارش صفیر گیلان، محسن جعفری در دیدار با خانواده شهید سیداسماعیل سیرت‌نیا شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان گیلان در سال ۹۶ اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای رسانه استان گیلان ۲۵ آبان‌ماه امسال در رشت و با محوریت شهید مدافع حرم و علمدار جبهه فرهنگی این استان شهید سیرت‌نیا برگزار می‌شود . وی با […]

 

به گزارش صفیر گیلان، محسن جعفری در دیدار با خانواده شهید سیداسماعیل سیرت‌نیا شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان گیلان در سال ۹۶ اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای رسانه استان گیلان ۲۵ آبان‌ماه امسال در رشت و با محوریت شهید مدافع حرم و علمدار جبهه فرهنگی این استان شهید سیرت‌نیا برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای از استان‌های مازندران، اردبیل، تهران، قزوین،گلستان و البرز برای حضور فعال در یادواره مذکور دعوت شده‌اند، افزود: دو ستاد در سطح اجرایی و خبری برای یادواره شهدای رسانه گیلان تشکیل شده و بیش از ۱۵۰ رسانه در برگزاری یادواره مشارکت می‌کنند .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه به سه رسانه فعال و برتر در حوزه اطلاع‌رسانی نخستین یادواره شهدا به عنوان برگزیده خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری و تحلیلی نشان خادم‌الشهدا تقدیم می شود، گفت: این نشان‌ها توسط خانواده شهدای رسانه گیلان به رسانه‌های برتر اهدا می‌شود .

جعفری با اشاره به حضور سخنران و مداح ملی در نخستین یادواره شهدای گیلان، تصریح کرد: تئاتر مقاومت با موضوع شهدای رسانه در یادواره مذکور برای شرکت‌کنندگان اکران می‌شود .

وی تحقق برگزاری باشکوه نخستین یادواره شهدای رسانه گیلان را در همت اصحاب رسانه این استان دانست و تاکید کرد: همه ما مدیون خون پاک و ایثار شهداییم و باید در این یادواره از تمامی ظرفیت‌ها برای پاسداشت و تکریم مقام شامخ شهدای رسانه بهره برد .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت:شهیدان سیداسماعیل سیرت‌نیا، محمدرضا نشرودکل، سیدمحمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری هشت شهید رسانه گیلان هستند .

وی با بیان اینکه کاروان خبری گیلان به کربلای معلی بمناسبت اربعین حسینی(ع) اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: این کاروان نیز یادواره‌ شهدای رسانه را در کربلای معلی برگزار می‌کند .