به گزارش صفیر گیلان؛حسن محمدیاری برادر کوچکتر نماینده ادوار تالش وارد کارزار انتخابات شده است. درحالی با پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان نامی از بهمن محمدیاری نماینده ادوار تالش، ماسال و رضوانشهر دیده نمی‌شود، برادر کوچکتر نماینده اسبق تالش توانسته است تائید صلاحیت خود را دریافت کند. حسن محمدیاری وکیل پایه یک دادگستری که قاضی بازنشسته […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسن محمدیاری برادر کوچکتر نماینده ادوار تالش وارد کارزار انتخابات شده است.
درحالی با پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان نامی از بهمن محمدیاری نماینده ادوار تالش، ماسال و رضوانشهر دیده نمی‌شود، برادر کوچکتر نماینده اسبق تالش توانسته است تائید صلاحیت خود را دریافت کند.

حسن محمدیاری وکیل پایه یک دادگستری که قاضی بازنشسته بوده برادر کوچک بهمن محمدیاری است که از حوزه انتخابیه استان تهران برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده است.

اما این روزها و شب ها میتینگ دکتر حسن محمد یاری با استقبال بی نظیر مردم ماسال و رضوانشهر  و شاندرمن مواجه است که این نشانه اعتماد مردم به نماینده ادوار گذشته جناب بهمن محمد یاری و در واقع درس وفاداری است.

حسن_محمد یاری نماینده photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۵_۰۶-۵۲-۰۴ photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۵_۰۶-۵۲-۰۱ photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۵_۰۶-۵۱-۴۴ photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۵_۰۶-۵۱-۳۶photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۵_۰۶-۵۱-۴۴photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۵_۰۶-۵۱-۵۳