‌ به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق آن در محور ملاسرا به رشت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی صداقت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت : در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده […]


به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق آن در محور ملاسرا به رشت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی صداقت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت : در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده ؛ ماموران انتظامی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی متوجه رفتار مشکوک راننده سواری پژو ۴۰۵شدند.
وی با بیان اینکه با بررسی و طی استعلام مشخص گردید خودروی مذکور چندی پیش در استان تهران مورد دستبرد سارق یا سارقین واقع شده افزود : راننده ۴۴ساله خودرو که ساکن استان قزوین و دارای۵فقره سابقه کیفری بوده ضمن دستگیری نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و راهی زندان گردید.
سرهنگ صداقت در پایان از شهروندان خواست : با پارک خودرو در اماکن ایمن و تجهیز به سیستم های هشدار دهنده از وقوع سرقت جلوگیری نمایند.