به گزارش صفیر گیلان، مهدی ولی پور گفت ” دو جوان رشتی که در ساحل حسن رود به زیبا کنار در حال شنا بودند دچار حادثه شده و نجاتگران به همراه ناجیان غریق توانستند یکی از دو جوان را نجات داده و در جستجوی دیگری می باشند. ولی پور عنوان کرد : یک نفر که در […]

به گزارش صفیر گیلان، مهدی ولی پور گفت ” دو جوان رشتی که در ساحل حسن رود به زیبا کنار در حال شنا بودند دچار حادثه شده و نجاتگران به همراه ناجیان غریق توانستند یکی از دو جوان را نجات داده و در جستجوی دیگری می باشند.
ولی پور عنوان کرد : یک نفر که در ساحل کیاشهر در محدوده پل چوبی در حال شنا بوده دچار حادثه شده و توسط نجاتگران ضمن ارایه خدمات اولیه امدادی به مرکز درمانی منتقل شد .
وی افزودحوادث جاده ای در ورگه دره تالش با برخورد پراید و موتور سیکلت به وقوع پیوست یک مصدوم این حادثه را به مرکز درمانی منتقل کردند .
ولی پور همچنین بیان کرد ؛حادثه جاده ای دیگری که با برخورد دو دستگاه سواری با یک موتور سیکلت به وقوع پیوست ۵ مصدوم بر جای گذاشت که ۴ مصدوم توسط اورژانس و یکی از انها توسط هلال احمر منتقل شدند .
وی گفت ؛ گزارش دریافتی توسط ۱۱۲ هلال احمر استان در منطقه قلعه رودخان مبنی بر آسیب دیدگی یک نفر نجاتگران فومن به منطقه عازم شدند تا فرد حادثه دیده را به مرکز درمانی منتقل کنند .