به گزارش صفیر گیلان،سرهنگ “حمید انساندوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فومن با کسب خبر از منابع مردمی و شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه‌جات قلابی شهروندان را اغفال و از آنها کلاهبرداری می‌کنند، بررسی موضوع را به […]

به گزارش صفیر گیلان،سرهنگ “حمید انساندوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فومن با کسب خبر از منابع مردمی و شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه‌جات قلابی شهروندان را اغفال و از آنها کلاهبرداری می‌کنند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌هایی از کلاهبرداران با اجرای یک معامله صوری موفق به شناسایی و دستگیری ۲ متهم ۳۰ و۴۰ ساله شدند.
وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان فومن ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند ولی با اقدامات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشودند.
سرهنگ انساندوست با اشاره به اقرار متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته اظهار داشت: متهمان در مواجه با خریداران با نشان دادن عتیقه جات تقلبی، به محض دریافت وجه متواری می‌شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی فومن با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۳ فقره کلاهبرداری با همین شگرد اعتراف کردند خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.