اختصاصی صفیر گیلان؛زلیخا صفری/علیرضا علیدوست عضو شورای شهر فومن در دهمین جلسه شورای شهر فومن خروجی جلسات شورای شهر فومن  را یک دور هم نشینی بیش ندانست و گفت:انتخاب شهردار که با تاخیر انجام می شود نشانه این است که فرد خوبی  را انتخاب خواهیم کرد علیدوست آب گرفتگی را یک بحران دانست و […]

 

اختصاصی صفیر گیلان؛زلیخا صفری/علیرضا علیدوست عضو شورای شهر فومن در دهمین جلسه شورای شهر فومن خروجی جلسات شورای شهر فومن  را یک دور هم نشینی بیش ندانست و گفت:انتخاب شهردار که با تاخیر انجام می شود نشانه این است که فرد خوبی  را انتخاب خواهیم کرد

علیدوست آب گرفتگی را یک بحران دانست و گفت: امروز کسی که در این شهر مسئول تامین رفاء عمومی است و از شهرداریهای کوچک در اتاقش تعریف می کند مگر نمی داند که ما بدون کمک و همراهی اقایان فرماندار نمی توانیم کار بکنیم.

علیدوست با بیان اینکه ما در چهار چوب قانون سوگند یاد کردیم و اگر قرار است شهر را به تنهایی مدیریت کنیم اعضای شورا و رئیس شورای شهر با فرماندار و دیگر مسئولان تراز اول شهر مثل دادستان و اطلاعات نشستی داشته و تکلیف ما را روشن کنند زیرا ما نیز از حقوق شهروندی برخوردار و در این شهر ابرو داریم.

علیدوست با بیان اینکه مردم به ما رای دادن تا صدای مردم باشیم گفت: ما نمی توانیم موقعیت خود استفاده کنیم و مسئول کار گروه جمع اوری سگهای ولگرد طبق مصوبات استان فرمانداری است.

عضو شورای شهر فومن گفت: هر کسی در این شهر وظیفه ای دارد اگر انجام نداد باید با تذکر و تحت تعقیب قرار دادن او را ملزم به انجام کار بکنیم و اگر انجام نداد  به محاکم قضایی معرفی کنیم..

ایشان مسئول  خاموشی معابر و خیابان را  در این شهر اداره برق دانست و گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند ما به تنهایی نمی توانیم شهر را بچرخانیم  و این شهر برای همه است .

علیدوست از رئیس شورای شهر خواست تا یک فرصتی از فرماندار بگیرد تا ما مشکلات را مطرح کنیم و با سوار شدن بر  مرکب قانون پیش برویم.

علیدوست خواستار برگزاری جلسات شورای شهر فومن با حضور دستگاههای خدمات رسان شد و گفت:ما که نمی توانیم با استاندار مکاتبه کنیم زیرا اول باید با فرماندار شهر در خصوص مشکلات مکاتبه داشته باشیم.

عضو شورای شهر فومن خواستار شد تا جایگاه قانونی شورا مشخص شود  زیرا اینجا کسی از ما حمایت نمی کند و هر کس حرفی می زند و می رود.

علیدوست برق معابر را برای اداره برق دانست و گفت: کل بودجه شهرستان در سال جاری ۲۲ میلیارد تومان است که سهم شهرداری فومن ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی اظهار کرد؛ما در این استان سازمان برنامه و بودجه داریم  و وقتی به ما برای کارهای عمرانی پول نمی دهند برای روشنایی شهر اداره برق درخواست تامین اعتبار بکند.

علیدوست در پایان در خصوص انتخاب شهردار گفت: ما دنبال مدیری اجرایی هستیم و کسی که بتواند همه موارد و امورات شهر را پیش ببرد .

وی از حضور شهروندان در جلسه شورا تقدیر نمود و گفت: قطار به گل نشسته شهرداری فومن را شهروندان هم حول بدهند  تا بوق آن در شهر طنین انداز شود.

وی در خصوص ارائه برنامه توسط سید سینا میر نرگسی گفت: برنامه ای که ایشان اورده بود بسیار عالی و خوب بود و ایشان به عنوان عضو شورای دوره جهارم مشکلات شهر را می شناسد .